Normalt kun at lække fra det ene bryst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Anonym trådstarter

Siden jeg kom et godt stykke hen i graviditeten, har jeg lækket med jævne mellemrum.. Det er ikke sådan det LØBER, men så drypper der lige et par dråber råmælk. Men det er stort set kun fra højre bryst! Der har været LIDT fra venstre et par gange, men meget begrænset.

Er det normalt det kun er det ene?

Og noget andet.. Er det sådan, at man lækker mere jo tættere på fødslen man kommer? er i uge 35, og mit højre bryst har dryppet hele morgenen, det er jo til at blive skør af.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Madam Blå

Jeg tror, det er ganske normalt. Her er det også mest det ene, der lækker..

Jeg har fra mine veninder hørt, at de lækkede mere og mere, jo tættere på fødslen de kom. Men jeg ved ikke, om det gælder for alle. Håber da at du slipper for det - det kan jo være pænt irriterende!

Anmeld

22. august 2011

maryjane

Anonym skriver:

Siden jeg kom et godt stykke hen i graviditeten, har jeg lækket med jævne mellemrum.. Det er ikke sådan det LØBER, men så drypper der lige et par dråber råmælk. Men det er stort set kun fra højre bryst! Der har været LIDT fra venstre et par gange, men meget begrænset.

Og noget andet.. Er det sådan, at man lækker mere jo tættere på fødslen man kommer? er i uge 35, og mit højre bryst har dryppet hele morgenen, det er jo til at blive skør af.. 

Har læst det er normalt. Hvorfor ved jeg ikke. (:

Anmeld

22. august 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg tror nu det er meget normalt at lække kun fra det ene bryst - det oplevede jeg også  Til slut kom der dog mere og mere fra begge bryster. Mm jeg syntes ikke at kunne huske, at jeg lækkede mere op til fødslen end jeg gjorde igennem hele graviditeten (hos mig begyndte det i uge 16).

Anmeld

22. august 2011

Mettefpigen

Det er normalt at det måske kun er det ene bryst... Jeg Lækker også mere op til fødslen... Men tror det er helt normalt for hele kroppen gør sig klar til fødslen og den lille ny så hvorfor skulle brysterne ikk også gøre det?

Anmeld

22. august 2011

Muffinmus

jep, her var det venstre kun i lang tid inden højre kom med:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.