ARGH hormonella.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. august 2011

maryjane

Haha, hormoner MY ASS! Undskyld mit franske. Men orker ikke dage som denne, hvor jeg lige fra morgenstunden bare er SUR og ked af alt og ingenting.

Puha, ville nok ikke det vilde med dette indlæg! Bare whine lidt.

Der må da være andre i samme båd. :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

SaNiNa

Tror vi allesammen har sådan dage, det jo ganske normalt vi er jo rimelig begrænset med hvad vi kan laver og gøre.

Her kommer det tit hvis jeg er træt og nicklas har været meget på i løbet af eftermiddagen.

Heldigvis ved manden jo at efter fødslen bliver det bedre igen

Anmeld

22. august 2011

maryjane

Sanne og Nicklas skriver:

Tror vi allesammen har sådan dage, det jo ganske normalt vi er jo rimelig begrænset med hvad vi kan laver og gøre.

Her kommer det tit hvis jeg er træt og nicklas har været meget på i løbet af eftermiddagen.

Heldigvis ved manden jo at efter fødslen bliver det bedre igen

Hehe, ja det er nok ret logisk egentlig at de fleste i vores situation har det på denne måde!

Suk,  det er bare kedeligt og det er de færreste der magter at høre på ens brokkeri i længden er jeg bange for...Mwaaah.

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

maryjane skriver:

Hehe, ja det er nok ret logisk egentlig at de fleste i vores situation har det på denne måde!

Suk,  det er bare kedeligt og det er de færreste der magter at høre på ens brokkeri i længden er jeg bange for...Mwaaah.

Alle ved gravide brokker sig og det skal der altså også være plads til.

Vi går rund i 9 måneder og deler vores krop

vi har 1000 tanker omkring fødsel, at bliver mor, hvordan gør vi det nu, kan man ja alle de tanker som farer rund i hovede på en gravid, gør jo at man nogle gange ikke lige tænker sig om enden man hidser sig op og vi kan jo som regl godt selv se det bagefter.

Så hvis folk ikke gider høre sig på brokkeriet skal de jo bare lukke det ene øre og give os ret. hihi så slipper de for at diskutere med os

Anmeld

22. august 2011

maryjane

Sanne og Nicklas skriver:

Alle ved gravide brokker sig og det skal der altså også være plads til.

Vi går rund i 9 måneder og deler vores krop

vi har 1000 tanker omkring fødsel, at bliver mor, hvordan gør vi det nu, kan man ja alle de tanker som farer rund i hovede på en gravid, gør jo at man nogle gange ikke lige tænker sig om enden man hidser sig op og vi kan jo som regl godt selv se det bagefter.

Så hvis folk ikke gider høre sig på brokkeriet skal de jo bare lukke det ene øre og give os ret. hihi så slipper de for at diskutere med os

Haha, god holdning!

Anmeld

22. august 2011

RiUL

maryjane skriver:

Haha, hormoner MY ASS! Undskyld mit franske. Men orker ikke dage som denne, hvor jeg lige fra morgenstunden bare er SUR og ked af alt og ingenting.

Puha, ville nok ikke det vilde med dette indlæg! Bare whine lidt.

Der må da være andre i samme båd. :b

Haha  

- Jeg har heldigvis ikke haft så mange af de dage, men havde en den anden dag, og kæresten kunne bare ikke forstå at der ikke var noget galt, selvom jeg tudede lidt  

Anmeld

22. august 2011

maryjane

RiUL skriver:

Haha  

- Jeg har heldigvis ikke haft så mange af de dage, men havde en den anden dag, og kæresten kunne bare ikke forstå at der ikke var noget galt, selvom jeg tudede lidt  

Hehe, ved heller ikke hvor mange dage jeg har haft. Men må da være ærlig at sige, at de også har kunnet forekomme inden graviditeten lala. Men det er jo tilladt, siges der.

Du har heller ikke længe igen da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.