vaskemaskine ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Moar2011

Hei Ladys

Herhjemme er jeg bleven enige med mig selv om, at det ville være nemmere med egen vaskemaskine, da jeg er alene med lille fyren og det er sku noget besværligt at have ham på armen + en masse vasketøj ! ..  (vi bor i lejlighed)

Hvilken vaskemaskine ville i anbefale ? . - den skal være til at komme til for penge, så mellem 1000 og 4000. være go til at spare på vand og el - hvad ville i forslå ? ..

Hvad ligger i fra ekstra for at have vaskemaskine i el og vand ?

tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Holbæktrunten

Babyklar skriver:

Hei Ladys

Herhjemme er jeg bleven enige med mig selv om, at det ville være nemmere med egen vaskemaskine, da jeg er alene med lille fyren og det er sku noget besværligt at have ham på armen + en masse vasketøj ! ..  (vi bor i lejlighed)

Hvilken vaskemaskine ville i anbefale ? . - den skal være til at komme til for penge, så mellem 1000 og 4000. være go til at spare på vand og el - hvad ville i forslå ? ..

Hvad ligger i fra ekstra for at have vaskemaskine i el og vand ?

tak for hjælpen

Hej... Hvis pengene er små, ville jeg tage chancen og tjekke gul og gratis og dba. Der kan man ofte finde nogen brugte til omkring 500 kr. Ellers købte jeg en på tilbud til 3500 tror jeg, for ca 4 år siden. Kan ikke lige huske mærket, men jeg fandt den nem og overskuelig at betjene, den var a mærket og havde div spareprogrammer... Har fungeret upåklageligt. Mht hvad den koster i drift - det ved jeg faktisk ikke, men sørger du for at fylde den op inden du starter, kan det kun blive billigere end vaskekælder/vaskeri :0)

Anmeld

23. august 2011

Moar2011

FLERE ??

Anmeld

23. august 2011

SaNiNa

Tja vores første vaskemaskine var en samsung til 5000kr og den gik i stykker hele tiden, vi fik så pengene tilbage og købte en miele men den kostede så også 12000kr men der har aldrig været noget med den.

Så jeg ville helt sikkert tjekke den blå avis og sådan steder efter en som ikke er brugt ret meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.