38+3 med Noah-Elias <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Jemion

11 dage til terminen, 16 dage til igangsættelsen Kan vitterligt ikke vente mere, glæder mig så ufattelig meget til at få lille manden i armene.

Føler mig SÅ klar til at blive mor og alligevel skræmmer det mig helt vildt at det er i næste uge jeg har termin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Nessie

Super flot mave

Og ja, det kan godt være lidt skræmmende at tænke på, at om lidt er hele ens liv forandret Men til det gode jo

Når du først har ham i armene og I er kommet hjem og fået lidt ro på, så kan du slet ikke forstå at han ikke altid har været der

Anmeld

22. august 2011

RiUL

Ih hvor er den mave altså bare SÅ smuk!

Og hold da op, jeg har altså ikke tænk på det som "I næste uge har jeg termin" - Hvor vildt hihi

Og hvor er jeg bare misundelig over at du har en dato for igangsættelse, hvis du skulle gå over. På Hvidovre får man lov at gå 14 dage over, puhaaa hehe

Anmeld

22. august 2011

Putomanen

Åhh, så er det snart  Selvom det måske ikke altid føles sådan... Jeg kan forstille mig, hvor skræmmende det må være samtidig med, at man glæder sig helt vildt meget...

Jeg glæder mig til snart at læse en skøn FB

Anmeld

22. august 2011

Jemion

Nessie skriver:

Super flot mave

Og ja, det kan godt være lidt skræmmende at tænke på, at om lidt er hele ens liv forandret Men til det gode jo

Når du først har ham i armene og I er kommet hjem og fået lidt ro på, så kan du slet ikke forstå at han ikke altid har været der

Tusind tak   Synes det er rigtig skræmmende at tænke på at der er så kort tid tilbage og denne weekend nok er vores sidste som bare et par..

Men vi glæder os uendeligt meget

Anmeld

22. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Ih hvor er den mave altså bare SÅ smuk!

Og hold da op, jeg har altså ikke tænk på det som "I næste uge har jeg termin" - Hvor vildt hihi

Og hvor er jeg bare misundelig over at du har en dato for igangsættelse, hvis du skulle gå over. På Hvidovre får man lov at gå 14 dage over, puhaaa hehe

Tak søde

Nej den er lidt vild at tænke over at det er bogstavlig talt i næste uge vi har termin Vi har snart vores guld i armene  

Hehe det er kun pga diabetesen jeg har fået igangsættelses dato synes det er fantastisk at jeg kun får lov til at gå 5 dage over tid hvis han ikke melder sin ankomst inden

Som om man ikke er utålmodig nok i forvejen, synes det er total unfair man kan få lov til at gå 14 dage over tid

Anmeld

22. august 2011

Jemion

Putomanen skriver:

Åhh, så er det snart  Selvom det måske ikke altid føles sådan... Jeg kan forstille mig, hvor skræmmende det må være samtidig med, at man glæder sig helt vildt meget...

Jeg glæder mig til snart at læse en skøn FB

Ja det er bare lige om lidt

Glæder mig til at skrive den og vise jer billeder af ham

Anmeld

22. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Tak søde

Nej den er lidt vild at tænke over at det er bogstavlig talt i næste uge vi har termin Vi har snart vores guld i armene  

Hehe det er kun pga diabetesen jeg har fået igangsættelses dato synes det er fantastisk at jeg kun får lov til at gå 5 dage over tid hvis han ikke melder sin ankomst inden

Som om man ikke er utålmodig nok i forvejen, synes det er total unfair man kan få lov til at gå 14 dage over tid

Det er så vildt  Hehe

- Og jeg håber da at de vælger at kigge ud lidt før tid  

Ja, det ved jeg - Men må alligevel være så dejligt at vide om max 16 dage har I ham hos jer!  

Anmeld

22. august 2011

Frøken J.

Nej hvor sidder den bare godt på dig! Og shit mand. Tænk at VIDE pr. faktum at du har ham i armene indenfor relativ kort tid. Fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.