Søger råd, ang. sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2011

Anonym trådstarter

Hej Tøser.

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre her og håber nogen har lyst til at komme med sin mening, håber på det kunne hjælpe mig lidt med noget afklaring.

Det er sådan at jeg har en søn på lidt over 1 år og er gravid med nr. 2 i 28 uge. Da jeg har været på kontanthjælp men tvunget i aktivering fik jeg så praktik i en børnehave i 4 uger, har nu været der 1 uge og er fuldstændig ødelagt. Jeg har tidligere fået kejsersnit og kan bare mærke mit ar begynder at gøre mere og mere ondt, min lænd gør ondt og jeg er simpelthen så ualmindeligt træt at jeg nærmest ikke engang har overskud til at tage mig af min søn når vi kommer hjem, efter en lang dag. Min søn er også uheldig og tiltrækker den ene sygdom efter den anden, og jeg føler aldrig han når at blive helt rask da vi ikke har mulighed for at holde ham hjemme flere dage i træk. Jeg er bare noget der til hvor jeg ikke kan overskue mere.

Kan jeg tillade mig at søge hjælp hos lægen til en sygemelding? Eller er det mig der er et skvat der skal tage sig sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Hej Tøser.

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre her og håber nogen har lyst til at komme med sin mening, håber på det kunne hjælpe mig lidt med noget afklaring.

Det er sådan at jeg har en søn på lidt over 1 år og er gravid med nr. 2 i 28 uge. Da jeg har været på kontanthjælp men tvunget i aktivering fik jeg så praktik i en børnehave i 4 uger, har nu været der 1 uge og er fuldstændig ødelagt. Jeg har tidligere fået kejsersnit og kan bare mærke mit ar begynder at gøre mere og mere ondt, min lænd gør ondt og jeg er simpelthen så ualmindeligt træt at jeg nærmest ikke engang har overskud til at tage mig af min søn når vi kommer hjem, efter en lang dag. Min søn er også uheldig og tiltrækker den ene sygdom efter den anden, og jeg føler aldrig han når at blive helt rask da vi ikke har mulighed for at holde ham hjemme flere dage i træk. Jeg er bare noget der til hvor jeg ikke kan overskue mere.

Kan jeg tillade mig at søge hjælp hos lægen til en sygemelding? Eller er det mig der er et skvat der skal tage sig sammen?

Jeg ville bestemt tage mig en snak med lægen. H*n kender din lægehistorie og kan de på dit ar og måske endda mærke på dig, om det er blevet for meget. Måske lægen blot deltidssygemelder dig, men det er helt vildt, hvad en del fritimer før. Det er alligevel også din læge der i sidste ende beslutter om sygemeldigen skal gives så prøv at ting og få en tid til samtale eller ting i morgen tidlig

Anmeld

22. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej Tøser.

Søg læge.... Og husk at få skrevet alle symptomer ned, så du ikke glemmer nogle pi farten. Om du kan få en hel eller deltidssygessygemelding er jo op til lægen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.