33+0 igår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. august 2011

NinaNymannMadsen

så kommer der lige et billed taget igår.
var 33+0 igår og derfor skulle der jo nyt billed til.
kun 7 ugers tid til termin. syntes godt nok jeg er ved at være stor og maven er tung og kan godt mærke at det tynger godt efterhånden.

vi skal til scanning idag 9:35 for at se om min moderkage har rykket sig som den skulle, da den til MD scanning lå forkert med en 0,5-1 cm men der var stor sandsynlighed for at den havde rykket sig.

kan godt nok ikke holde til at gå ret meget mere, ikk uden at ha ondt resten af dagen hvertfald. og det godt nok noget af en kamp at vende sig i sengen efterhånden.

nå men her er der så et billed af maven.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

HelenaJ

NNM skriver:

kun 7 ugers tid til termin. syntes godt nok jeg er ved at være stor og maven er tung og kan godt mærke at det tynger godt efterhånden.

vi skal til scanning idag 9:35 for at se om min moderkage har rykket sig som den skulle, da den til MD scanning lå forkert med en 0,5-1 cm men der var stor sandsynlighed for at den havde rykket sig.

kan godt nok ikke holde til at gå ret meget mere, ikk uden at ha ondt resten af dagen hvertfald. og det godt nok noget af en kamp at vende sig i sengen efterhånden.

Nøj den er flot.. Selvom du siger den tynger, gør ondt og er svær at vende i sengen, så glæder jeg mig sådan til at se sådan ud :-) Held og lykke med resten af graviditeten..

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

HelenaJ skriver:

Nøj den er flot.. Selvom du siger den tynger, gør ondt og er svær at vende i sengen, så glæder jeg mig sådan til at se sådan ud :-) Held og lykke med resten af graviditeten..

mange tak.
er også glad for maven men kan godt mærke jeg er større end førs´te gang jeg var gravid

Anmeld

22. august 2011

Jemion

Hvor er det bare en flot babyhule Den sidder rigtig fint på dig

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

Jemion skriver:

Hvor er det bare en flot babyhule Den sidder rigtig fint på dig

mange tak

Anmeld

22. august 2011

Nessie

Så flot en mave

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Så flot en mave

mange tak.

Anmeld

22. august 2011

Dansker I Holland

NNM skriver:

Hvor sidder den bare flot på dig søde Glæder mig til at se resultatet hihi...

Anmeld

22. august 2011

NinaNymannMadsen

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hvor sidder den bare flot på dig søde Glæder mig til at se resultatet hihi...

mange tak søde.

glæder mig også til at se hende.

Anmeld

22. august 2011

Dansker I Holland

NNM skriver:

mange tak søde.

glæder mig også til at se hende.

hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.