Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
da vi er flyttet i mindre lejlighed har jeg dette sofabord som bare skal afhentes på 1 sal. Det er cirka 3 år gammelt ... brugt en del - men ingen synlige skrammer.... benene på bordet er lidt skrøbelige men de skal bare strammes til .. (der er lidt et eller andet under bordet... som jeg selvfølgelig vil inden afhentning forsøge at få af.). ellers et rigtig fedt sofabord... dog har vi et nu der er formede som bryster det er vi lidt mere glade for hehe ... Ja det skal så afhentes i Næstved
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har du et billede?
henh01 skriver: har du et billede?
har lige oploadet et... det gik lidt stærkt før
det er rigtig fedt, desværre har vi helt mærke møbler. Håber det finder nogen gode ejere
uhh jeg vil gerne se det der bord med brysterne.... ^_^
henh01 skriver: det er rigtig fedt, desværre har vi helt mærke møbler. Håber det finder nogen gode ejere
det er nemlig rigtig fedt.. og det håber jeg også det gør ellers ryger det squ bare på skrotteren :/ ... synes bare det ærgeligt når det som sådan ikke fejler noget andet end lige det med benene...
Ej deet flot.. øv at i bo hvor i bor ..
isabellamor skriver: uhh jeg vil gerne se det der bord med brysterne.... ^_^
hehe det er som sådan ikke et bryst bord det bare det jeg kalder det xD ... men det har former som en bikini top (nogen af dem ihvertfald).. kan lige prøve og tage et billed xD
JuelZ skriver: hehe det er som sådan ikke et bryst bord det bare det jeg kalder det xD ... men det har former som en bikini top (nogen af dem ihvertfald).. kan lige prøve og tage et billed xD
det lyder til at være et fedt bord..
isabellamor skriver: det lyder til at være et fedt bord..
det er faktisk egentligt et skrivebord men vi lavede det om til et sofabord... tror aldrig jeg har været så glad for et bord før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128