at vandet var gået

Men nææ nej, falsk alarm

Vågnede i morges efter en forfærdelig nat med plukkeveer der gjorde ondt og en mærkelig følelse i maven. Da jeg vender mig om giver det et smæld i maven og nøøj det gjorde nas! Bliver selvfølgelig helt forvirret og ringer til min mor som spørger om det var vandet der var gået og jeg sagde at det havde jeg absolut ingen idé om, men der var ligesom begyndt at sive væske ud.. Hun sagde så at jeg skulle ringe til aoma og spørge dem ad.. I kan godt tro jeg fik stress på, og kunne slet ikke tage mig sammen til at ringe, det eneste jeg kunne tænke på var at jeg skulle have vasket op og vasket tøj og så skulle jeg også lige gøre hele lejligheden ren, for hvis det nu var nu, så skulle lille bebs da ikke komme hjem til støvede hylder!!

Efter en times tid var jeg faldet lidt mere til ro og fik taget mig sammen og ringede ind til aoma, de sagde de gerne ville se mig, da han heller ikke havde bevæget sig så meget.. Da jeg kommer der ind for jeg kørt en strimmel og JM siger at han hjerte slår meget hurtigt, så under alle omstændigheder vil de ikke sende mig hjem lige med det samme.. Så tjekker hun om vandet er gået, men NEJ?? Jeg blev helt forbavset.. Og hun kunne ikke fortælle mig, hvad det så var der var sket.. havde ingen feber og de kunne ikke lige umiddelbart finde noget i min urin, men den står så til dyrkning indtil i morgen.. Så sendte hun mig ud og gå en halv times tid og skulle så have taget en ny strimmel. Den var heldigvis helt normal så jeg kunne tage hjem efter at have været der i 3 timer, og så må jeg jo bare vendte på der sker noget for alvor..

Syntes bare det var lidt træls at de ikke kunne fortælle mig noget om, hvad det var der var sket.. Så nu er jeg bare hjemme og sidder på sofaen og føler mig lidt skuffet, selvom det jo nok er godt nok han bliver der inde lidt endnu
Anmeld