Børn med forskellige mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Muffin_girl

Topp skriver:

Ja som jeg kan læse i en anden tråd syntes mange det er frastødende at folk har børn med flere forskellige.

Men gælder det alle afskygninger???

Jeg kan jo selv i princippet ende i den situation..

Fik en dreng for 12 år siden - ledte derefter efter den "rigtige" - fandt hvad jeg troede var den rigtige efter 11 År - fik en datter..

Hvis jeg nu møder den HELT RIGTIGE  om 5 år - er et barn ikke udelukket fra min side.

Er det frastødende??

eller er det kun hvis de kommer i "rap"??

Altså jeg er barn af en famlie med mange mødre og fædre.. Min far har 4 børn med 2 forskellige.. Og min mor har børn med 3 forskellige .. Så jeg syntes da helt klart det ville være rarest hvis vi alle havde samme mødre og fædre.. 

Men jeg holder af min familie som den er Og har gjort mig til den jeg er.. Hvilket vil sige at jeg 7-9-13 krydser fingre for at jeg kan sige at jeg kun skal have min nuværende forlovede for evigt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Loa

Jeg syntes nu ikke jeg læser nogen steder at folk syntes det er frastødende.... Men man kan jo tolke det som man vil.... Hvis man ikke selv har nogen problemer med det, så burde man jo også være ligeglad hvad andre skriver/syntes.....

Jeg ville da selv være ked af det hvis det var mig der stod i situationen og havde 3 børn med 3 forskellige mænd.... Jeg håber da inderligt jeg kun skal have børn med den samme mand....

Men skulle det ske at vi, af en eller anden årsag, ikke skulle være sammen længere, ville jeg da ikke udelukke at jeg kunne få en barn med en ny kæreste/mand......

Det er langt fra min drømme scenarie, da jeg virkelig ikke ønsker/håber at få delebørn...... Men man er jo ikke herre over alt, så nogle går tingene bare ikke som man planlægger, og så må man jo bare tage den derfra.....

Anmeld

21. august 2011

Phoenix

Tullen85 skriver:

Jeg tvivler på Elias' far vil lave flere børn med mig, så hvis jeg får flere børn blir det med en anden mand... Jeg synes på ingen måder det er frastødende... Tænker ikke ondt om kvinder der har 3-4 børn med forskellige mænd, tænker bare hun har været rigtig uheldig, og det må være besværligt når børnene skal på far-weekend...

Enig

Anmeld

21. august 2011

Københavnermor

Det er da på ingen måde frastødende, men jeg må indrømme at jeg syntes det er super ærgeligt og ikke det ideelle.

Jeg er selv fra en familie med flere fædre og mødre, hvis man kan sige det sådan. Det er bare overhovedet ikke noget jeg ønsker for mit/mine barn/børn. 

Men det er der vel igen ingen der ønsker? Jeg elsker min mand og venter mit første barn med ham og i mit hoved skal det jo være os to for evigt med vores børn. Men jeg kan jo kun håbe og tro at det er sådan det bliver. Man hører jo tit om at folk går fra hinanden, selv nogen der har været sammen længe.. 

Men livet bringer os nogle gange noget andet end vi forventede og så må man jo hver især gøre om med sig selv, hvordan det er bedst at agere i de situationer der opstår. Om man så vælger at få et eller flere børn med en tredje mand, det kan man jo kun i sit eget hjerte finde ud af om man kan stå inde for. 

Anmeld

21. august 2011

4kløver

Har selv 3 mænd. Den store har sin far fik hende som 18 år og det gik ikke mellem os vi var sammen i næsten 2år. Far 2 fik jeg 2 børn med og efter næsten 6 år valgte jeg at stikke af. Far 3 var sammen med i 9 år og har nu xenya på snart 2 år og lillebror i maven. Denne gang ville jeg være sikker på at det skulle være os inden der kom børn. Selv om man aldrig er sikker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.