Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babytwins skriver: lotte passer de bukser fra ej sikke lej og silpade bodyen sammen.. Vil gerne købe det og molo blusen 2 sidste
lotte passer de bukser fra ej sikke lej og silpade bodyen sammen.. Vil gerne købe det og molo blusen 2 sidste
Hej ja vi har brugt sættet sammen - jeg gemmer det til jer Fik købt et hummel sæt magen til Loke's de er fine de bukser..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Hej ja vi har brugt sættet sammen - jeg gemmer det til jer Fik købt et hummel sæt magen til Loke's de er fine de bukser..
ja meget, jeg har købt 3 par liva i forskellige str, har bare ikke lige set flere i lokes..
K&S skriver: Hvor varm er jakken på billede 1? Hvilken årstid har I brugt den?
Hvor varm er jakken på billede 1? Hvilken årstid har I brugt den?
Kunne du være interesseret i jakken ?
babytwins skriver: ja meget, jeg har købt 3 par liva i forskellige str, har bare ikke lige set flere i lokes..
hi hi så har du da også rilige til hende
bullerbassen skriver: hi hi så har du da også rilige til hende
ja et par i 74, 92 98 men til 50 kr pr buks så kan jeg ikke lade være, hvor fandt du de blå.??
bullerbassen skriver: Kunne du være interesseret i jakken ?
Ellers tak men tak for svaret!
babytwins skriver: ja et par i 74, 92 98 men til 50 kr pr buks så kan jeg ikke lade være, hvor fandt du de blå.??
Ja så har du da nok - fandt et sæt på trendsales i str 92 så det var fint
K&S skriver: Ellers tak men tak for svaret!
helt ok - ved ikke hvad du søger ??
bullerbassen skriver: helt ok - ved ikke hvad du søger ??
Det ved jeg heller ikke rigtig
K&S skriver: Det ved jeg heller ikke rigtig
Hi hi så er det ikke nemt. Den er ihvertilfald dejlig tyk og vamset nået tykkere end alm fleecetrøje.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128