Blandet til mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. august 2011

Maise86

W.. skriver:

Hej Den er L. Bæltet mangler og den er fra '08, så med lidt år på bagen, uden det ses hvad synes du er en god pris ?

Har faktisk ingen anelse :-) Men hvordan er den i størrelsen? Tænker om jeg kan passe den :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

TineA

Maise86 skriver:

Har faktisk ingen anelse :-) Men hvordan er den i størrelsen? Tænker om jeg kan passe den :-)

Jeg var en 42-44 mens jeg brugte den, og jeg kunne snildt være der hvad str er du? Den er jo stor i det - altså "bamset"

Anmeld

21. august 2011

Maise86

W.. skriver:

Jeg var en 42-44 mens jeg brugte den, og jeg kunne snildt være der hvad str er du? Den er jo stor i det - altså "bamset"

Jeg vil nok sige at jeg normalt er XL - er desværre temmelig bredskuldret :-) Hvad tænker du sf pris?

Anmeld

21. august 2011

TineA

Apples skriver:

Jo men kommer ikke lige forbi frb- og arb nonstop i denne uge...og da det ikke er sko jeg står og mangler pt, og ikke ved om jeg kan passe- vil min pung ikke tillade mig at bruge mere... kan godt forstå hvis du ikke vil sælge til den pris- de er nemlig fine
- anita

En kvinde der påstår at hun ikke mangler sko - den har jeg ikke hørt før ! hahah! Men jeg forstår dig , det er bare helt i orden jeg ser om der er en anden der ikke kan leve uden

Anmeld

21. august 2011

TineA

Maise86 skriver:

Jeg vil nok sige at jeg normalt er XL - er desværre temmelig bredskuldret :-) Hvad tænker du sf pris?

Det var jeg også - så jeg tror snildt du kan passe den! Ellers skal i være velkommen til at prøve den! Hvis det er en mulighed for dig jeg gav 3499 kr for den i tidernes morgen, så en 500-700 kr ville ikke skade, MEN bud er velkomne

Anmeld

21. august 2011

Maise86

W.. skriver:

Det var jeg også - så jeg tror snildt du kan passe den! Ellers skal i være velkommen til at prøve den! Hvis det er en mulighed for dig jeg gav 3499 kr for den i tidernes morgen, så en 500-700 kr ville ikke skade, MEN bud er velkomne

Wooow anede ikke de var SÅ dyre - hehe! Kommer nok ikke sådan lige ind af mod byen selv - men mpske min mand gør i løbet af ugen. Må jeg lige overveje og så vende tilbage? Selvfølgelig hvis der dukker en anden interesseret op sælger du bare :-) Hvad er fyldet af?

Anmeld

21. august 2011

Fenris

W.. skriver:

En kvinde der påstår at hun ikke mangler sko - den har jeg ikke hørt før ! hahah! Men jeg forstår dig , det er bare helt i orden jeg ser om der er en anden der ikke kan leve uden

Ha ha ha faktisk ejer jeg uendeligt mange sko- og har faktisk ikke lige " brug" for dem her- man de er jo så fine... Måske jeg lige går i tænkeboks, og måske vender tilbage

Anmeld

21. august 2011

TineA

Maise86 skriver:

Wooow anede ikke de var SÅ dyre - hehe! Kommer nok ikke sådan lige ind af mod byen selv - men mpske min mand gør i løbet af ugen. Må jeg lige overveje og så vende tilbage? Selvfølgelig hvis der dukker en anden interesseret op sælger du bare :-) Hvad er fyldet af?

Du er velkommen hm.. Ved faktisk ikke hvad der gemmer sig i den - det tjekker jeg i morgen måske jeg kun ("kun") gav 2999 kr., nu jeg tænker over det

Anmeld

21. august 2011

TineA

Apples skriver:

Ha ha ha faktisk ejer jeg uendeligt mange sko- og har faktisk ikke lige " brug" for dem her- man de er jo så fine... Måske jeg lige går i tænkeboks, og måske vender tilbage

Du skal være så velkommen !

Anmeld

22. august 2011

TineA

Maise86 skriver:

Hej igen har lige tjekket fyldet og det er gåsedun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.