Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
W.. skriver:Hej Den er L. Bæltet mangler og den er fra '08, så med lidt år på bagen, uden det ses hvad synes du er en god pris ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maise86 skriver:Har faktisk ingen anelse :-) Men hvordan er den i størrelsen? Tænker om jeg kan passe den :-)
W.. skriver:Jeg var en 42-44 mens jeg brugte den, og jeg kunne snildt være der hvad str er du? Den er jo stor i det - altså "bamset"
Apples skriver:Jo men kommer ikke lige forbi frb- og arb nonstop i denne uge...og da det ikke er sko jeg står og mangler pt, og ikke ved om jeg kan passe- vil min pung ikke tillade mig at bruge mere... kan godt forstå hvis du ikke vil sælge til den pris- de er nemlig fine- anita
Maise86 skriver:Jeg vil nok sige at jeg normalt er XL - er desværre temmelig bredskuldret :-) Hvad tænker du sf pris?
W.. skriver:Det var jeg også - så jeg tror snildt du kan passe den! Ellers skal i være velkommen til at prøve den! Hvis det er en mulighed for dig jeg gav 3499 kr for den i tidernes morgen, så en 500-700 kr ville ikke skade, MEN bud er velkomne
W.. skriver:En kvinde der påstår at hun ikke mangler sko - den har jeg ikke hørt før ! hahah! Men jeg forstår dig , det er bare helt i orden jeg ser om der er en anden der ikke kan leve uden
Maise86 skriver:Wooow anede ikke de var SÅ dyre - hehe! Kommer nok ikke sådan lige ind af mod byen selv - men mpske min mand gør i løbet af ugen. Må jeg lige overveje og så vende tilbage? Selvfølgelig hvis der dukker en anden interesseret op sælger du bare :-) Hvad er fyldet af?
Apples skriver:Ha ha ha faktisk ejer jeg uendeligt mange sko- og har faktisk ikke lige " brug" for dem her- man de er jo så fine... Måske jeg lige går i tænkeboks, og måske vender tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128