Jeg er begyndt på HF enkeltfag, hvor jeg skal være de næste 3 år 
Den dag jeg var oppe og snakke med vejlederen, skrev vi mig op til de første 4 fag, inkl dansk.. Hun sagde ikke noget om, om det var en speciel form for dansk, og jeg spurgte naturligvis heller ikke..
Så da jeg skulle have min første time i fredags, får vi af vide, at det er turbo dansk
Nogen vidste det allerede, og andre gjorde ligesom jeg ikke
Så hvor det normalt tager 2 år, tager vi kun ét år om det samme arbejde...
Nu har jeg jo netop valgt HF over 3 år, fordi vi har en på 9 mdr (og en på 6 år), og jeg valgte relativt "nemme" fag det første år, da jeg regner med at hun vil møde en masse baktusser i dp'en, og jeg måske kan få lidt fravær pga det.. Det fortalte jeg også vejlederen den dag jeg var deroppe første gang..
Så forstår jeg bare ikke, hvordan pokker jeg kan blive skrevet på en turbo hold, uden at vide det?? Og det er 10 timer om ugen, så aner ikke hvor jeg ellers skulle finde 10 timer henne + de 450 kr pr fag, og nu er vi jo gået igang med skoleåret
Vi har heldigvis noget der hedder skriftlighedsbånd, 6 timer om ugen, hvor vi kan lave det skriftlige på skolen, hvor der er lærere fra de forskellige fag til stede (dog hovedsageligt dansk og engelsk), så der vil jeg 
kunne lave det meste..
Men for pokker da, prøv nu lige at informere om det!