Billige flyverdragter !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. august 2011

morethanperfect

Vil lige vise jer denne side med billige flyverdragte ! 

http://babyhit.dk/product_info.php?products_id=1495

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

_-Kathrine-_

Eeeeejjj... hvor fin! Øv at jeg allerede har købt!! den der er da klart federe end den jeg har købt!!

Anmeld

21. august 2011

Zeus

Vil lige vise jer denne side med billige flyverdragte ! 

http://babyhit.dk/product_info.php?products_id=1495

Lige et side spørgsmål

Hvilken størrelse køber du til Oscar? Cajsa har nemlig brugt str. 80 i snart 2 mdr, og hun plejer at skifte str hver 3. måned, men tror ikke hun når at vokse så meget nu - efter hvad jeg kan se i de forskellige "hvad vejer dit barn x mdr?", så ved ikke om jeg skal købe 80 eller 86

Anmeld

21. august 2011

_-Kathrine-_

Ved I hvordan idat er i str?

Anmeld

21. august 2011

Clisolka

Zeus skriver:

Lige et side spørgsmål

Hvilken størrelse køber du til Oscar? Cajsa har nemlig brugt str. 80 i snart 2 mdr, og hun plejer at skifte str hver 3. måned, men tror ikke hun når at vokse så meget nu - efter hvad jeg kan se i de forskellige "hvad vejer dit barn x mdr?", så ved ikke om jeg skal købe 80 eller 86

Uf, jeg er også helt på herrens mark her.... Jeg kan se at Cajsa er 5 dage yngre end Isabella, men her er hun kun i en 74 - endnu, så jeg ved ikke om jeg "tør" satse på en 80 

Anmeld

21. august 2011

Zeus

Babymor2010 skriver:

Uf, jeg er også helt på herrens mark her.... Jeg kan se at Cajsa er 5 dage yngre end Isabella, men her er hun kun i en 74 - endnu, så jeg ved ikke om jeg "tør" satse på en 80 

Den store brugte i hvert fald 80, da hun var lidt over et år og kunne gå..

Men mon det er ligesom med regntøj, hvor størrelsen er lidt større? Det regntøj Cajsa har, er i hvert fald stort, selvom det er 80.. Og hendes sommerjakke, som er str. 74 passer hun fint  

Årh jeg ved det ikke

Anmeld

21. august 2011

Clisolka

Zeus skriver:

Den store brugte i hvert fald 80, da hun var lidt over et år og kunne gå..

Men mon det er ligesom med regntøj, hvor størrelsen er lidt større? Det regntøj Cajsa har, er i hvert fald stort, selvom det er 80.. Og hendes sommerjakke, som er str. 74 passer hun fint  

Årh jeg ved det ikke

Regntøj skal jeg også have købt til Isabella skal starte i vuggestue her den 1. Der regner jeg stærkt med at købe str. 80, men jeg er så meget i tvivl om netop flyverdragt... Men der er jo selvfølgelig lige et stykke tid at løbe på endnu 

Ja, her passer hun også fint sin sommerjakke i 74 

Anmeld

21. august 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Lige et side spørgsmål

Orr hun er stor så
Oscar bruger 74 og 80 i noget afhængig af strørrelserne .

Jeg køber 86 til ham

Anmeld

21. august 2011

morethanperfect

_-Kathrine-_ skriver:

Eeeeejjj... hvor fin! Øv at jeg allerede har købt!! den der er da klart federe end den jeg har købt!!

Eej hvor træls altså

Den er mega fed .. Og billig .. Spar 700 :O

Anmeld

21. august 2011

morethanperfect

_-Kathrine-_ skriver:

Ved I hvordan idat er i str?

IdaT's strørrelser passer perfekt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.