Hvorfor blir min teststreg mere tydlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.152 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Anonym trådstarter

Hej herinde

Jeg har nu testet positivt siden i torsdags, og har testet til og med idag, men synes ikke min test streg blir tydligere.

Så prøvede jeg også en af apotekets egen test som vist måler hcg fra 50, men den blev ikke så tydelig igen.

Ligger lige billeder ved så kan i selv se testene.

jag har testet fra 3+5 til 4+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

mortilfreja

Synes da dine test er flot positive. De kan dårligt blive mere positive :-) så tillykke med spiren :-)

Anmeld

21. august 2011

Nessie

Tillykke, de er da meget positive

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg tør ikke rigtig tro på det endnu da jeg kun er gået en dag over tid

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Tillykke, de er da meget positive

Tak jeg håber den blir der inde

Anmeld

21. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg synes de er blevet lidt tydeligere! Måske ikke helt vildt, men men men, det betyder ikke noget, da farvemængden i den enkelte test kan variere lidt, samt koncentrationen af HCG godt kan svinge, særligt i starten.Så der er ikke noget at være bekymret for. 

Man skal først blive bekymret, hvis testen ikke viser noget eller bliver meget meget svag pludselig, for så kan det være en biokemisk graviditet. Men når dine test har udviklet sig så fint som de har, er det absolut ikke noget du skal være bange for,  ud fra hvad jeg ved og de erfaringer jeg har gjort mig.

At apotekets er lidt anderledes i udslag er meget almindeligt. De opfører sig lidt forskelligt fra mærke til mærke.

Du er helt sikkert gravid! 

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg synes de er blevet lidt tydeligere! Måske ikke helt vildt, men men men, det betyder ikke noget, da farvemængden i den enkelte test kan variere lidt, samt koncentrationen af HCG godt kan svinge, særligt i starten.Så der er ikke noget at være bekymret for. 

Man skal først blive bekymret, hvis testen ikke viser noget eller bliver meget meget svag pludselig, for så kan det være en biokemisk graviditet. Men når dine test har udviklet sig så fint som de har, er det absolut ikke noget du skal være bange for,  ud fra hvad jeg ved og de erfaringer jeg har gjort mig.

At apotekets er lidt anderledes i udslag er meget almindeligt. De opfører sig lidt forskelligt fra mærke til mærke.

Du er helt sikkert gravid! 

Tak for de beroligende ord, det hjalp

jeg begynder at tænke at jeg måske er længere henne end jeg tror da min test fra 3+5 er ret positiv

Anmeld

21. august 2011

Anonym skriver:

Tak for de beroligende ord, det hjalp

jeg begynder at tænke at jeg måske er længere henne end jeg tror da min test fra 3+5 er ret positiv

Ja det kan også sagtens være. Jeg kunne også teste positivt meget tidligt, og det var også en ret tydelig teststreg, men du har ret, din er ret så tydelig. Skal lige se om jeg kan fiske mine frem fra dengang. De ligger gemt, fordi det var et rent mirakel 

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det kan også sagtens være. Jeg kunne også teste positivt meget tidligt, og det var også en ret tydelig teststreg, men du har ret, din er ret så tydelig. Skal lige se om jeg kan fiske mine frem fra dengang. De ligger gemt, fordi det var et rent mirakel 

Ja har godt fulgt med på sidelinien da du blev gravid efter alt i har været igennem og blev rigtig glad på dine vegne at det endelig lykkes for jer

Anmeld

21. august 2011

Anonym skriver:

Ja har godt fulgt med på sidelinien da du blev gravid efter alt i har været igennem og blev rigtig glad på dine vegne at det endelig lykkes for jer

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.