Anbefal en god løbesko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Er der nogle der kan anbefale en rigtig god løbesko???

På forhånd tak....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

SpunkenJo

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Er der nogle der kan anbefale en rigtig god løbesko???

På forhånd tak....

Det kan man ikke bare sådan lige gøre.

Du skal ind og løbetestes af nogen som ved hvad de laver, og på den måde finde den der passer netop dig.

De fleste pronerer enten ind eller ud med sine fødder, og blir du anbefalet en go sko af en der pronerer modsat dig får du skader og i værste fald led og rygproblemer.

Jeg kan anbefale dig at tage i Kaysersport, hvis du er fra Kbh's området

Go fornøjelse eller.... Go jagt!

Anmeld

21. august 2011

SjeBets

jeg ville også tage en løbetest, det gjorde jeg og nu ved jeg hvad for sko jeg skal gå efter, sidst fik jeg en fantastisk sko fra New Balance, men nu har jeg en fra Nike .. også en lækker sko som bare sidder som støbt til min fod, og det har gjort at jeg faktisk kan løbe nu .. kunne jeg seriøst ikke før ... ikke ordenligt 

Anmeld

21. august 2011

eElak

Som de andre skriver så skal du tage en løbetest for at finde den rette sko. 

Jeg fik lavet en gratis i marathonsport (som ligger et par steder i KBH). der fandt jeg ud af hvad problemet var når jeg løb (havde smerter før), og hvilken sko der var bedst... var så ond at huske mærket og typen tydeligt og så købe den billigere et andet sted ;-)

Jeg har også hørt godt om Kayser Sport - Men ved ikke om der er nogle som udbyder gratis løbetests eller om de koster 100-.150 kroner (med mindre man køber sko med det samme). 

Jeg har New Balance. :-)

Anmeld

9. september 2011

deiborg

Hejsa Mathilde,

Som de andre anbefaler er det en rigtig god ide at få lavet en løbetest i en "rigtig løbebutik" til at starte med. Når det er sagt, så er der en stor fordel i at derefter at købe løbeskoene online hvor man kan spare op til 500 kr. på de dyreste løbesko.

Af løbesko jeg vil anbefale, dog jo afhængig af din løbestil er:

Kayano & Nimbus fra Asics

1226 & 1080 fra New Balance

Når du begynder med dine nye løbesko, så start med at løbe hver anden tur i henholdsvis dine nye og gamle sko, på den måde mindsker du din risiko for skader. Hvis de gamle løbesko ikke er helt udslidte, så kan du også løbe en tur i den efterfølgende ind i mellem for at belaste din fod lidt anderledes - næste gang du så skal købe løbesko, så sørg igen for at købe det nye par inden de gamle er helt udslidte.

Du her se det udvalg af Dame løbesko

Held og lykke med dit køb. Hvis du har nogle spørgsmål, til købe af løbesko er du altid velkommen til at skrive en e-mail til info@runforest.dk eller give et kald på 61 31 47 86 (det er en der hedder Jens Jakob der ved mest om løbesko os os)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.