Mins. Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg har ikke spist p-piller i et halvt år ca. Og min mins har kommet samtidig alle disse måneder. I Juli kom det d. 7 - men har endnu ikke fået det? Jeg har taget en test, - negativ.

Ved ikke lige om hvornår pillerne er ude af kroppen, og hvor længe der præcis går imellem hver mins.?

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Mettefpigen

Det første stykke tid kan mens godt komme "når det selv har lyst"... Kroppen skal vænne sig til at du ikk er på piller mere....

Anmeld

21. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har ikke spist p-piller i et halvt år ca. Og min mins har kommet samtidig alle disse måneder. I Juli kom det d. 7 - men har endnu ikke fået det? Jeg har taget en test, - negativ.

Ved ikke lige om hvornår pillerne er ude af kroppen, og hvor længe der præcis går imellem hver mins.?

:-)

Hormonerne kan godt opføre sig fjollet helt op til et år efter p-pillestop..så se tiden an..hvis ikke din mens er dukket op inden næste normale mens-dato, så smut lige til lægen og få et tjek..man kan nemlig godt være gravid, selvom det ikke kan ses på en urintest.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Okay, super (: Mange tak!

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg synes bare det er underligt, jeg har haft de samme datoer for mins de sidste 8 mdr. :/

Anmeld

21. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg synes bare det er underligt, jeg har haft de samme datoer for mins de sidste 8 mdr. :/

Tjaaa...som jeg skrev så KAN du godt være gravid uden det kan måles, men din krop kan også lave et hormonspring..især efter man er stoppet med p-piller. Det er derfor jeg anbefaler dig at se tiden an en periode og så gå til lægen hvis ikke det kommer.

Og så vil jeg lige sige at det hedder "mens" med "E" og ikke "i"..det kommer af ordet "menses". 

Anmeld

21. august 2011

grinny

De første 14 måneder (mener jeg ) Havde jeg regelmæssig mens og regelmæssig ÆL, men nu er der intet der er regelmæssigt mere. 

Jeg fik ALTID ÆL d. 29 og mens d. 15. Nu får jeg ÆL en uge efter sidste mens dag (nogen gange går der længere tid) og min mens rykkede sig først til d. 14, så d. 10 og sidste gang var det d. 9 

Kroppen kan virkelig drille og det er min godt i gang med!

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Ja okay, så kan jeg godt se det er meget svingende :-) Men satser også på det, eftersom jeg ingen tegn har på graviditet heller.

Havde faktisk tænkt at jeg skrev det forkert - men alligevel skriver jeg det andet ;-) tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.