Belle kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Giraffen

Anasmor skriver:

Sara, min kollegas datter ville SÅ gerne have en Belle kage, så det måtte jeg fremtrylle .. inkl. lille Chip og Mrs. Potts

Kagen er med lyse bunde og blåbærmousse

Jeg er 24 i dag og ved du hvad, jeg tror sgu også jeg vil ha en Belle kage til min fødselsdag, den er da helt fantastisk og går liiige i barndommen med den lille tekop 

så flot! og god idé med en rigtig Barbie i kagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Anasmor

22. august 2011

StineL

Anasmor skriver:

Sara, min kollegas datter ville SÅ gerne have en Belle kage, så det måtte jeg fremtrylle .. inkl. lille Chip og Mrs. Potts

Kagen er med lyse bunde og blåbærmousse

Hvor er den bare super flot. Mrs. Pots og Chip er bare så fantastisk lavet.

Det er altså pudsigt - ligefør jeg lavede min Woody kage til min søns fødselsdag, viste du din Buzz Lightyear kage, og i weekenden skal jeg igang med at lave en Snehvidekage til min datter, og så laver du denne

Anmeld

22. august 2011

Anasmor

Hvor er den bare super flot. Mrs. Pots og Chip er bare så fantastisk lavet.

Det er altså pudsigt - ligefør jeg lavede min Woody kage til min søns fødselsdag, viste du din Buzz Lightyear kage, og i weekenden skal jeg igang med at lave en Snehvidekage til min datter, og så laver du denne

Ja det ved jeg ikke... Har selv prøvet det med den fastelavnstønde jeg lavede sidste år, der var der en der flashede sin 1 uge før min... Men din Woody kage var jo helt fantastisk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.