Hjælp !! Skal jeg til at føde ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. august 2011

Stinahauptnielsen

Godaften piger Ja jeg har termin om 13 dage . Men de sidste par dage har jeg haft pluk veer , men idag har der været rigtig mange ., haft trykken og hav i underlivet føler der er noget der skal ud eller der bliver udvidet .. Vi har været på fødestue og hun sagde jeg havde blærebetændelse og jeg ikke havde åbnet mig endnu , men der var 1 cm tilbage af min livmoderhals . Andre der har prøvet det samme og måske kan fortælle mig om der er gang i noget . Trykken og jav er der konstant og min mave bliver tit hård som en muresten .. Skal lige siges det er barn nummer to og han er 15 mdr .. Håber på nogle gode råd .. God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

lykkekevin

StinaOliver skriver:

Godaften piger Ja jeg har termin om 13 dage . Men de sidste par dage har jeg haft pluk veer , men idag har der været rigtig mange ., haft trykken og hav i underlivet føler der er noget der skal ud eller der bliver udvidet .. Vi har været på fødestue og hun sagde jeg havde blærebetændelse og jeg ikke havde åbnet mig endnu , men der var 1 cm tilbage af min livmoderhals . Andre der har prøvet det samme og måske kan fortælle mig om der er gang i noget . Trykken og jav er der konstant og min mave bliver tit hård som en muresten .. Skal lige siges det er barn nummer to og han er 15 mdr .. Håber på nogle gode råd .. God weekend

hej jeg vil da lige skrive

ved blærebetændelse har man ofte mange plukveer også nogen slem nogen men min datter for 2 år siden havde jeg snart blærebetændelse hele tiden

og det var så tydlig for når jeg havde det fik jeg så mange plukveer og også nogen der gjor rigtig ondt så trod jeg skulle føde ...

så det kan være begge ting når det er så tæt på termin men tror nok mere der skylles din blærebetændelse

mvh mor til to lykke 2 år kevin 10 mdr (på onsdag

Anmeld

21. august 2011

Frøken J.

StinaOliver skriver:

Altså umiddelbart tænker jeg, at når du direkte er blevet undersøgt og har fået at vide, at det er pga. blærebetændelse, så er det vel sådan det er Vores bud kan i hvert fald ikke være bedre end en prof. som rent faktisk har undersøgt dig for neden

Anmeld

21. august 2011

Stinahauptnielsen

Jeg syntes bare ikke jeg fik det afvide som jeg vil syntes det gik meget hurtigt det hele. Men ja hun er jo nok klogere end os andre . Kunne bare godt være der var nogle som havde haft det ligesom mig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.