Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MIG OG MIN SKØNNE KÆRESTE HAR LIGE SAMMEN FÅET EN SKØN SKØN DATTER! MEN, det er IKKE min kærestes første barn. Og idag oplevede jeg at hans x kæreste som han har barn med virkede meget stram overfor mig.. hun plejede bare slet ikke være sådan overfor mig.. hun var meget åben overfor mig igennem min graividtet og var fin og sådan. Men idag da hun så vores lille prinsesse så hun meget skuffet ud eller mere misundelig?! hun sagde ikke engang tillykke eller spurgte til så meget. Da jeg brød tavsheden og spurgte om en smøg sagde hun kynisk og koldt 'jeg har ikke nogle' hvor hun kort efter sagde jeg smutter lige hjem og ser efter, hvor hun kom hurtigt tilbage og havde en næsten fuld pakke! vi fik ikke rigtig snakket og hun virkede faktisk sur på mig..! altså min kæreste som er hendes x de snakker slet ikke sammen. Min kæreste ønsker INGEN kontakt med hverken hende eller barnet, men den har hun selv været udenom skal det siges. MEN længere historie.. Men min kæreste kan BARE ikke med hende. og det kom hun også lidt ind på hvor jeg desværre måtte melde pas og sige at han stadig ikke bryder sig om hende! men underligt så underligt hun er blevet så stram efter hun har set den lille! jeg ville gerne sige hej til hendes søn da min datter og ham senere kan få glæder a hinanden, lovede hun at melde når hendes mor var kommet med ham, Men jeg har intet hørt fra hende idag):??? kan hun være misundelig eller skuffet over han ik gider hende og hendes søn? men det har jo INTET med mig at gøre! hun havde jo kun ødelagt det for sig selv dengang der gjorde min kæreste kottede kontakten med hende og sønnen.. Men det igen efter jeg har født at hun virker sur på mig? der var intet med hende førhen, men hun hverken har sagt tillykke eller noget undre mig,, måske har hun fundet ud af hvor vigtigt det er faderen er der for sit barn..? og måske synes jeg er i vejen nu eller ej jeg ved det ikke.. hjælp mig her piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ingen råd overhovedet ? kom frisk! bare hvad der falder jer ind af tanker til teksten
hm ved ik hvad jeg skal sige, for undrer mig lidt over hvad du snakker med hende for, hvis din kæreste ingen kontakt ønsker til hende eller det barn de har sammen Kan meget vel være jalousi, for kan da sagtens være hun ønsker at han skal vise interesse for deres fælles barn.
Tillykke med jeres lille pige
Maja84 skriver: hm ved ik hvad jeg skal sige, for undrer mig lidt over hvad du snakker med hende for, hvis din kæreste ingen kontakt ønsker til hende eller det barn de har sammen Kan meget vel være jalousi, for kan da sagtens være hun ønsker at han skal vise interesse for deres fælles barn. Tillykke med jeres lille pige
Den må jeg lige være med på.
jeg har gået på skole med hende
Anonym skriver: jeg har gået på skole med hende
hm måske du skal overveje hvad i ønsker for jeres venskab
altså hvis min kærest ehavde et barn med en anden og ikke ønskede kontakt med barnet så ville jeg da respektere det og ikke have kontakt med barnets mor.
Jeg tror ikke du skal tage det så personligt, er det i bund og grund ikke også fuldstændig ligegyldigt hvad hun mener og tænker om jer når I ikke skal have nogen kontakt med dem?
henh01 skriver: altså hvis min kærest ehavde et barn med en anden og ikke ønskede kontakt med barnet så ville jeg da respektere det og ikke have kontakt med barnets mor. Jeg tror ikke du skal tage det så personligt, er det i bund og grund ikke også fuldstændig ligegyldigt hvad hun mener og tænker om jer når I ikke skal have nogen kontakt med dem?
jo det nok bare mig der er helt gal på den
Maja84 skriver: hm måske du skal overveje hvad i ønsker for jeres venskab
jeg burde nok kotte venskabet.. er vel gal på den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128