Når man tvivler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2011

Anonym trådstarter

Abort eller ikke abort. Hvordan finder man så ud af hvilket valg der er det rigtige? Jeg er i tvivl og nærmer mig 12 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

FogL

Anonym skriver:

Abort eller ikke abort. Hvordan finder man så ud af hvilket valg der er det rigtige? Jeg er i tvivl og nærmer mig 12 uge

Følg DIT hjerte!  

Anmeld

20. august 2011

Muhmi

Det finder du kun ud af ved at spørge dig selv om du er parat til det ansvar det er at få et barn.... Det eneste jeg kan hjælpe dig med er at sige, at det er en velsigelse at få et barn og det er en person man kommer til at elske højere end sit eget liv... Det er ikke altid nemt, men hold op hvor er det en dejlig følelse at være mor. Har du ikke en kæreste du kan støtte dig op af?

Du får i hvert fald lige en  med på vejen... Og håber du finder ud af hvad du vil, før det er for sent.

Anmeld

20. august 2011

Dansker I Holland

Enige med de 2 andre Følg dit hjerte og tænk over om du har lyst til at få et barn lige nu

Anmeld

20. august 2011

Muffinmus

ved IKKE at have gjort det allerede tror jeg du inderst inde måske har truffet et valg, for fra starten er fostret lille bitte og knap til stede, nu er det så meget på vej til at være et rigtigt barn med alt det hører til. Så synes klart at er man så meget i tvivl at man venter så længe, så er det måske fordi der er en god grund til at man ikke med det samme afsluttede det.

Håber du gør hvad du mener er bedst for dig selv:-)

Anmeld

20. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MariaE skriver:

ved IKKE at have gjort det allerede tror jeg du inderst inde måske har truffet et valg, for fra starten er fostret lille bitte og knap til stede, nu er det så meget på vej til at være et rigtigt barn med alt det hører til. Så synes klart at er man så meget i tvivl at man venter så længe, så er det måske fordi der er en god grund til at man ikke med det samme afsluttede det.

Håber du gør hvad du mener er bedst for dig selv:-)

Den hopper jeg med på. 

Anmeld

20. august 2011

LISBETH:-)

Hvis du er i tvivl så har du vel ubevist valgt og beholde barnet. Hvis du ikke skulle beholde det ville du ikke være i tvivl!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.