Wooopwooopwuperdoooo :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. august 2011

Anonym trådstarter

havde slet ikke forventet det, da jeg bare gik og ventede og ventede på mens dukkede op, tog en test for 2 dage siden som var negativ, men se lige hvad der dukkede op i dag, så vi skal være forældre igan til april næste år, hvor vores første kun vil være 14-15 mdr til den tid, så bliver noget af en mundfuld

Hvis nogle har gættet hvem jeg er, så shhh, folk skal helst ikke vide noget endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

havde slet ikke forventet det, da jeg bare gik og ventede og ventede på mens dukkede op, tog en test for 2 dage siden som var negativ, men se lige hvad der dukkede op i dag, så vi skal være forældre igan til april næste år, hvor vores første kun vil være 14-15 mdr til den tid, så bliver noget af en mundfuld

Hvis nogle har gættet hvem jeg er, så shhh, folk skal helst ikke vide noget endnu

tillykke
hvor er det dejligt.

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

tillykke
hvor er det dejligt.

Tusind tak

Anmeld

20. august 2011

MaleneJensen

Tillykke til jer

Anmeld

20. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke. 

Anmeld

20. august 2011

CamillaValby

Stort tillykke

Anmeld

20. august 2011

Lisbeth1985

Tillykke:-)

Anmeld

20. august 2011

tasha33

tillykke

Anmeld

20. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Tillykke !!  

Anmeld

20. august 2011

<3

Tillykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.