Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Tak smukke.. synes også den er ved at teg form nu efterhånden hehe
Tak smukke.. synes også den er ved at teg form nu efterhånden hehe
Ja. Synes du er smuk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja. Synes du er smuk
Åååååh tak smuksak
Chalala85 skriver: Dejligt
Dejligt
Men hvis vi får vandet samme sted fra, hvorfor blev vi så ikke nævnt?
Solstråle2011 skriver: Men hvis vi får vandet samme sted fra, hvorfor blev vi så ikke nævnt?
Spørg mig ikke... jeg ved bare at vi skulle koge vandet. Lægevagten sagde det og han havde fået et skema som han læste op af.
Chalala85 skriver: Spørg mig ikke... jeg ved bare at vi skulle koge vandet. Lægevagten sagde det og han havde fået et skema som han læste op af.
typisk dårlig info..
Solstråle2011 skriver: typisk dårlig info..
Jep enormt..
Chalala85 skriver: Jep enormt..
Men de har jo indskrænket det til Indre by og Nørrebro nu..
Chalala85 skriver: Så er der frisk billede fra mig Trods influenza og forgiftning igår af vanden så har jeg det godt synes jeg. Er nok vokset lidt siden sidst Jeg er sulten konstant men kan kun spise små portioner af gangen inden jeg er mæt. Har træng til torskerogn, kakaomælk og markrel haha... fed kombi
Så er der frisk billede fra mig Trods influenza og forgiftning igår af vanden så har jeg det godt synes jeg. Er nok vokset lidt siden sidst
Jeg er sulten konstant men kan kun spise små portioner af gangen inden jeg er mæt. Har træng til torskerogn, kakaomælk og markrel haha... fed kombi
Hvor er det en smuk mave..
Mira0911 skriver: Hvor er det en smuk mave..
Tak søde. elsker den også mere og mere for hver dag der går
Super smuk mave Hvor er den altså bare fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128