Hvor meget kage til 140 pers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. august 2011

AdamsMor

Vi går lidt med bryllupstanker hjemme hos os (nok mest mig ) og så tænkte jeg på, at hvis vi inviterede alle venner og familie til reception, ville vi blive omkring 140 mennesker (!)

Hvor meget kage skal man bruge til så mange? Nogen bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Dot D

Hvis det skal være runde kager, så skal du bruge CA. 10+15+20+25+30+35 cm det er til 130-140 personer, hvis det er en tidlige reception, ville jeg lave lidt mere, da folk spiser mere kage der, end hvis det er efter tre retter

Anmeld

20. august 2011

AdamsMor

Dot D skriver:

Hvis det skal være runde kager, så skal du bruge CA. 10+15+20+25+30+35 cm det er til 130-140 personer, hvis det er en tidlige reception, ville jeg lave lidt mere, da folk spiser mere kage der, end hvis det er efter tre retter

Ja, det har du nok ret i  Mange tak for input!

Anmeld

20. august 2011

Dot D

AdamsMor skriver:

Ja, det har du nok ret i  Mange tak for input!

Selv tak...

Det med extra kage, har jeg lige oplevet selv. Havde lavet kage til 72 personer, og der var 60 gæster, men de spiste mere, da det var lige omkring middagstid

Anmeld

20. august 2011

AdamsMor

Dot D skriver:

Selv tak...

Det med extra kage, har jeg lige oplevet selv. Havde lavet kage til 72 personer, og der var 60 gæster, men de spiste mere, da det var lige omkring middagstid

Ja, og det vil det jo nok tit være til en bryllups reception. Det skal jo gerne være sådan at min søn også kan være med til festen, så jeg overvejer lidt forskellige muligheder for tidsplan osv. Men det er rart at have et udgangspunkt, for jeg var HELT på bar bund!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.