Meget svimmel!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. august 2011

bobbles

havde lige behov for at komme lidt ud i den friske luft. Min store datter er hos sin far, og min kæreste er på job til kl 18, følte mig lidt svimmel inden jeg skulle ud af døren men tænkte at luften nok ville gøre mig godt og havde lige drukket over en halv liter kildevand så det var nok bare lidt af den der svimmelhed jeg har engang imellem. Men kom så ned til LIDL for lige at handle et par små ting, får det så lidt underligt nede i butikken, så gik jeg op til kassen for at betale, der stod kun 2 kunder foran mig, lige pludselig bliver jeg enorm svimmel, det sortner for mine øjne og det hele snurrer bare rundt, måtte tage fat i en hylde for ikke at falde til jorden og en kunde hjælper mig med at blive oprejst da hun kunne se jeg havde det dårligt, måtte lige sidde uden foran butikken et øjeblik før jeg cyklede hjem. Men hold kæft hvor var det ubehageligt er stadig svimmel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

bobbles

Andre der har prøvet noget lignende? At det bare sortnede for ens øjne og man var ved at besvime??

Anmeld

20. august 2011

B&J

det kan skyldes jern mangel?

havde du spist??

graviditets sukkersyge??

men det kan også bare ske uden man aner det når man er gravid det gjorde det ved mig dog i starten besvimede jeg ude på wcet..

Anmeld

20. august 2011

bobbles

B&J skriver:

det kan skyldes jern mangel?

havde du spist??

graviditets sukkersyge??

men det kan også bare ske uden man aner det når man er gravid det gjorde det ved mig dog i starten besvimede jeg ude på wcet..

havde drukket rigeligt og spist.. ja har G. sukkersyge.. men det burde vel ikke kun være derfor?

Anmeld

20. august 2011

B&J

Frøken Christiansen skriver:

havde drukket rigeligt og spist.. ja har G. sukkersyge.. men det burde vel ikke kun være derfor?

jo sagtens lige som alm sukkersyge, hvis de ikke får det de skal have og får stabiliseret deres sukker kan de også blive svimmel og besvime..

nu kender jeg ikke så meget til g-sukkersyge om man får indsprøjtning med det og om man får tjekket op på det osv.. for jeg vil 110% tro det der for

Anmeld

20. august 2011

bobbles

B&J skriver:

jo sagtens lige som alm sukkersyge, hvis de ikke får det de skal have og får stabiliseret deres sukker kan de også blive svimmel og besvime..

nu kender jeg ikke så meget til g-sukkersyge om man får indsprøjtning med det og om man får tjekket op på det osv.. for jeg vil 110% tro det der for

jeg bliver tjekket op på hver. 14 dag.. pga graviditets sukkersyge..

Anmeld

20. august 2011

B&J

jeg bliver tjekket op på hver. 14 dag.. pga graviditets sukkersyge..

hvor længe er det til du skal det for ellers ville jeg lige ringe til min læge få en tid og måske lige få set om det ikke kan være det.. men ellers kan det også bare være din krop der spiller et pus det er ikke farligt men meget meget meget ubehaligt

Anmeld

20. august 2011

bobbles

B&J skriver:

hvor længe er det til du skal det for ellers ville jeg lige ringe til min læge få en tid og måske lige få set om det ikke kan være det.. men ellers kan det også bare være din krop der spiller et pus det er ikke farligt men meget meget meget ubehaligt

skal først på sygehuset igen den 31 men skal til 3. lægeundersøgelse på mandag..

Anmeld

20. august 2011

B&J

skal først på sygehuset igen den 31 men skal til 3. lægeundersøgelse på mandag..

så vil jeg lige vende det op med ham der bare lige for at være ekstra sikker

Anmeld

20. august 2011

bobbles

B&J skriver:

så vil jeg lige vende det op med ham der bare lige for at være ekstra sikker

okay vil da lige prøve at vænne det med lægen på mandag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.