Luna F. skriver:
Det har jeg tit tænkt på. Det er på ingen måde fordi jeg tænker dårligt om folk med flaskebørn, slet ikke. Men jeg ammer selv og synes simpelthen det er så hyggeligt. Jeg ved selvfølgelig godt at der er nogen der af forskellige årsager ikke KAN amme.
Men jeg vil gerne høre nogen af jer som bevidst har valgt at give flaske, hvorfor I har valgt det? 
OBS! Dette skal ikke blive til en debat om hvad der er rigtigt og forkert og hvad folk synes. Det er udelukkende af nysgerrighed jeg spørger . Så hold en pæn tone 
Dav med dig 
Jeg ammede kun i lidt over en måned hvorefter Emilie så fik flaske resten af tiden som mælkebarn.
Jeg stoppede med at amme fordi at det kørte mig psykisk ned at mine brystvorter var blevet flået mere eller mindre af!
Det gjorde simpelthen så ondt at man nok ikke kan forstå det hvis ikke at man selv har prøvet det.
Jeg savnede at amme enormt meget, og prøvede også at ligge hende til igen da de var helede mine sår, men der nægtede hun desværre. Vi prøvede med suttebrikker, lansinoh osv.
Næste gang vil jeg meget gerne amme fuldt ud om det så koster mig begge mine nipples, jeg synes at det var SÅ hyggeligt og dejligt at mærke min pige på den måde.
Anmeld