Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil også sige at Jane ligesom i tarzan og Jane skulle stave Jane, men der altså nogle der udtaler Jean som Jane. Har faktisk også hørt nogle der udtaler det lige Jean ligesom Jean Michel fra x factor. Det altså svært når et navn kan udtale på mange måder. Jeg er blevet helt vild med navnet, men tror det er for specielt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tarzan og Jane er det altså Bare lige en fodnote...
Anonym skriver: Hej tøser Ville bare lige høre hvordan i udtaler navnet Jean? Det er et pigenavne.
Hej tøser
Ville bare lige høre hvordan i udtaler navnet Jean? Det er et pigenavne.
Det er Tarzan og Jane...
BinaMor skriver: sjaen.. som i jean de arc
sjaen..
som i jean de arc
Samme her . I min verden er det dog kun et drengenavn - Men smag og behag!
Tak for jeres svar.
BJNGJ. skriver: Jeg tænker Sjean.. Som i Sean.
Jeg tænker Sjean..
Som i Sean.
Den er jeg med på.
Som i Jean-Claude Van Damme.
Jean- som i kvinden fra X-men Hehe..
Lige som jeans (bukser), bare uden s.. Super flot navn forresten
Jeg ville udtale det Djeen, hvis jeg ved det er et pigenavn, og ellers ville jeg nok udtale det som det franske drengenavn, altså Sjann Ville aldrig udtale det Sjaen, det ville jeg kun hvis det blev stavet Sean
Luna F. skriver: Umiddelbart tænkte jeg at jeg ville udtale det ligesom navnet Shawn . Men så så jeg lige valgmulighederne og så ville jeg udtale det ligesom Jeans uden S
Umiddelbart tænkte jeg at jeg ville udtale det ligesom navnet Shawn . Men så så jeg lige valgmulighederne og så ville jeg udtale det ligesom Jeans uden S
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128