så igen vores lille guldklump igår :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. august 2011

micho

ja så var jeg til scanning igen igår, helt fantastisk at se, er nu blevet rykket frem til at jeg er 9+5 og man kunne se bennene og hovedet.. det var vildt dejligt at se og self så vi os det lille hjerte der bankede afsted... man blir jo helt rørt når man ligger der og ser på en skærm ens lille barn inde i ens mave.. vildt mærkeligt..

så nu hedder terminen 19 marts

ska til nf d. 13 sep og scannes igen d. 26 sep..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

GitteC78

micho skriver:

ja så var jeg til scanning igen igår, helt fantastisk at se, er nu blevet rykket frem til at jeg er 9+5 og man kunne se bennene og hovedet.. det var vildt dejligt at se og self så vi os det lille hjerte der bankede afsted... man blir jo helt rørt når man ligger der og ser på en skærm ens lille barn inde i ens mave.. vildt mærkeligt..

så nu hedder terminen 19 marts

ska til nf d. 13 sep og scannes igen d. 26 sep..

Tillykke med den lille i maven. Det er altid en oplevelse at se den lille på skærmen .

Jeg skal på fredag  d 26 aug til nf, jeg venter mit andet barn, har termin 1 marts. Det bliver spændende at se den lille.

Anmeld

20. august 2011

<3

Dejligt!!

Jeg skal til NF på mandag d.22/8 og glæder mig også mere end hvad ord kan beskrive - det bliver første gang jeg skal se bebsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.