Så skal jeg sgu scannes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Hyner

:P:P:PSNYYYYYT!!! Ikke maven, men ryggen.... LOL der troede i nok jeg var hemmeligt gravid hva???? Ej det er faktisk ikke sååå sjovt igen... Jeg ved ikke om nogen fra NB-siden kan huske at jeg (mens jeg var gravid) hjallp en kammersjuk med at skubbe en trailer??? Hvilket resulterede i at jeg fik et par højlydte knæk i den nedereste del af ryggen...
Det har jeg så været sååååå DUM at gå med siden, altså smerterne....>(
Endelig fik manden sparket mig afsted til lægen, og nu er jeg så indkaldt til scanning ved sygehuset... Ja hvor dum har man lige lov til at være????? Hvis det så viser sig at der er noget som det ikke skal være, så er det i værste fald et erhvervskift der skal til :S
Hmm det gav mig lidt stof til eftertanke:(
Krams en pukkelrygget Henriette 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Loggidut

åh nej Hyner....hvad så med dig...jeg anede ikke du døjede med ryggen...men jeg kom nok også lidt senere til?

kan det rettes op...er det en diskos...eller hvad...ja nu er jeg da lidt nysgerrig....hvordan kunne du da også være så tosse at hjælpe til mens du ventede dig....arg....(?)

Anmeld

28. februar 2008

Hyner

Uha ja du kender vel typen som der vil hjælpe hvor man kan ik?????
Hmm jeg har været en skurk og gå med det selv og kun klage til manden:$ Og hvad det er ved jeg jo som sagt ikke endnu.. Skal jo først til scanning d.18 marts.. Men jeg krydser alt hvad jeg kan krydse for at det ikke er noget alvorligt...

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

Ej hva´Quasimodo... er du helt pukkelagtig?
Jeg døjer meget (virkelig meget) med et led i bæknet der "smutter" ud. Det gør herrenade - lige omkring lænden, i ballen, og lidt ned i det ene ben. Men det er heldig vis hurtigt klaret med en tur til min vidunderlige kiropraktor. Jeg tror sgu jeg er kiropraktor-afhængig... jeg eeeeelsker bare at gå derfra efter et knæk og føle mig genfødt!

Marie - knæk og bræk

Anmeld

28. februar 2008

Ny mor

Åh, hvor træls - xxxxxxxxxx-fingre for det ikke er noget alvorligt!!! Bliver godt at få det tjekket :)
knus Birgitte

Anmeld

28. februar 2008

Hyner

Nej nej ivf... ikke rigtig pukkel, kun i billeder.. Du ved at nogen gange så overdrivelse fremmer forståelsen...:P

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

Hyner skriver:

Nej nej ivf... ikke rigtig pukkel, kun i billeder.. Du ved at nogen gange så overdrivelse fremmer forståelsen...:P

Ej Hyner... har jeg ikke sagt til dig en trillion gange at du ikke må overdrive???

Anmeld

28. februar 2008

Hyner

Jo ivf og hvor er det dog pinligt :$:$:$:$ SOWRY....!!:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.