Skynd jer at komme op ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. august 2011

mortilflere

Det er skøøøønt vejr

Jeg har 2 maskin fulde ude og 2 nye over , gud hvor er dette vejr godt for mit humør de lover slet ikke regn i dag 

yr.no er den sikkerste vejr hjemmeside

Kom så ud og nyyyyyd det

Hvad skal i lave i dag

Jeg skal fylde bilen med piger der skal til udsalg i Teppestrup rideudstyr

Og senere skal vi til grill hos sviger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Tropez

mortilflere skriver:

Det er skøøøønt vejr

Jeg har 2 maskin fulde ude og 2 nye over , gud hvor er dette vejr godt for mit humør de lover slet ikke regn i dag 

Kom så ud og nyyyyyd det

Hvad skal i lave i dag

Jamen godmorgen til dig sikke da et indlæg jeg er lige blevet færdig med at amme og prøver nu at få prinssesen til at sove så jeg kan komme ned og gøre mig fin for vi skal til bryllup i dag kl 13

Anmeld

20. august 2011

NinaNymannMadsen

ja vejret er da skønt.

kæresten skal op i lunden (horsens) og spille bold med nogen andre gutter.
og jeg skal bare ligge og være syg. har ondt i halsen, fryser og er lidt snottet så det er slet ikk sjovt lige nu syntes jeg. men det kunne være værre.

ellers så bare nyde dagen.

Anmeld

20. august 2011

th

mortilflere skriver:

Det er skøøøønt vejr

Kom så ud og nyyyyyd det

Hvad skal i lave i dag

GoD MORGEN TIL DIG JA DET ER BARE DEJLIGT VEJR. JEG SKAL IGANG MED AT SMØRE EN KAGE OP OG SÅ SKAL VI PÅ GELSTED MARKED OG TIL GADE FEST K. 16.

Anmeld

20. august 2011

Isabella_mor

mortilflere skriver:

Det er skøøøønt vejr

Kom så ud og nyyyyyd det

Hvad skal i lave i dag

vi er vågne her... men bassen har fået mad og tør ble og leger nu lidt med sine legesager imens jeg stadig lige ligger/sidder under dynen med puteren og holder varmen indtil jeg skal helt op.

jeg tror vi triller en tur i istedgade ned i helsebiksen og køber villads en ny natursut, den anden forsvandt igår på mystisk vis... 

og så tror jeg at vi bare skal gå rundt og nyde det gode vejr og hygge, og evt lige se om der er noget spændende at kigge på inden vi skal hjem til Villads' moster (yndlingsmoster) Anne-Mette hvor vi skal spise aftensmad, og evt gå en tur rundt nede ved vandet på sluseholmen. 

ja det er vidst det.. og måske vil jeg vaske en lille maskine fuld tøj... nu hvor der er tid til det.. 

Anmeld

20. august 2011

An&Jo

Her har vi sovet længe idag, men sikke et skønt vejr at stå op til.. jeg skal have lavet kartoffelsalat, og så skal vi til tema fest her på kollegiet, temaet er blå, så skal os lige have fundet noget blåt..

Anmeld

21. august 2011

mortilflere

håber på lie så godt vejr i dag , dogg er der tåge pt  

Vi har halm der skulle presses ogg  køres ind inden der kommer vand i aften...

Men nu er de første 32 boller i ovnen og når de næste 32 kommer ind og ud så har jeg ukrudt i begge indkørsler der er så højt at jeg næsten bliver bange for det + et bed i haven 

Anmeld

21. august 2011

morethanperfect

Så starter vi da bare fra i dag af igen

Her på sydfyn skinner solen og det er lunt !

Skal til fødselsdag senere hos min veninde , med Daniel og Oscar og de 30 andre gæster Det skal nok bli godt

Daniel er på vej ud og trille med Oscar og jeg vil snart hoppe op i bad

Anmeld

21. august 2011

eliasogmor

mortilflere skriver:

Det er skøøøønt vejr

Kom så ud og nyyyyyd det

Hvad skal i lave i dag

jeg har også den første vask ud af 4 over.... manden skal ud at dømme  i dag..så bettemanden og jeg skal hygge ude  i haven..og jeg skal rydde op og gøre rent under middagsluren....skal også lige have skrevet logbog fra sidste uge men ellers skal vi bare hygge...vi skal vist også have handlet når bilen kommer tilbage....så håber jeg når det hele  i dag....hov ja så vil jegogså prøve mine lounge have møbler jeg købte for ca 2 uger siden...men vejret har ikke været til det, før nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.