Smerter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Sifling

Hej!
Jeg har været til JM i dag og alt ser bare fint ud (35+6) og lille drengen blev skønnet til 3600g Hun kunne dog ikke finde ud af om han har vendt sig og er derfor blevet sendt til scanning på AOMA på mandag.
Det sidste laange stykke tid har jeg haft så ondt i ryg og læn, og de sidste par uger også lidt øm i skambenet. Men i løbet af i dag er det bare gået helt over gevind (selvfølgelig først efter JM) og mit skamben føles nu som om der er en eller anden der har prøvet at slå det i stykker med en hammer. Det gør simpelthen så ondt, og kan ikke bevæge mig op strakt, så nu ligger jeg bare på sofaen og prøver at få tiden til at gå med at se de unge mødre uden at bevæge mig for meget og venter på min kæreste skal komme hjem fra arbejde så han kan lave noget mad til mig, da det bare er fuldstændigt uoverskueligt lige nu
Er der nogen der har noget erfaring med, hvad det kan være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Nessie

Det lyder da også helt forfærdeligt.

Tror du skal ringe og få en tid hos JM igen, det kan måske være bækkenløsning?

Mit sad også foran, og det kunne ind i mellem være svært at flytte benene

Anmeld

19. august 2011

Sifling

Nessie skriver:

Det lyder da også helt forfærdeligt.

Tror du skal ringe og få en tid hos JM igen, det kan måske være bækkenløsning?

Mit sad også foran, og det kunne ind i mellem være svært at flytte benene

Ja har tænkt på det, men nu er det jo weekend og min JM er der kun om fredagen så der er en hel uge til. Men om ikke andet skal jeg jo til scanning mandag, så hvis den stadig er hel gal må jeg jo spørge dem Det er bare skide trælst at være så umobil

Anmeld

19. august 2011

Nessie

Sifling skriver:

Ja har tænkt på det, men nu er det jo weekend og min JM er der kun om fredagen så der er en hel uge til. Men om ikke andet skal jeg jo til scanning mandag, så hvis den stadig er hel gal må jeg jo spørge dem Det er bare skide trælst at være så umobil

Meget.

Det er nok en god idé at nævne det på mandag, i hvert fald.

Og så skal du sørge for at sidde lige med benene, ikke støvsuge og vaske gulv, put en pude mellem knæene når du ligger ned, og i det hele taget mærke efter.
Laver du noget "dumt", kan det hævne sig senere. Gjorde det i hvert fald for mig. Havde jeg lavet lidt for meget i løbet af dagen, kunne jeg ikke gå om aftenen

Anmeld

19. august 2011

Holbæktrunten

Sifling skriver:

Hej!
Jeg har været til JM i dag og alt ser bare fint ud (35+6) og lille drengen blev skønnet til 3600g Hun kunne dog ikke finde ud af om han har vendt sig og er derfor blevet sendt til scanning på AOMA på mandag.
Det sidste laange stykke tid har jeg haft så ondt i ryg og læn, og de sidste par uger også lidt øm i skambenet. Men i løbet af i dag er det bare gået helt over gevind (selvfølgelig først efter JM) og mit skamben føles nu som om der er en eller anden der har prøvet at slå det i stykker med en hammer. Det gør simpelthen så ondt, og kan ikke bevæge mig op strakt, så nu ligger jeg bare på sofaen og prøver at få tiden til at gå med at se de unge mødre uden at bevæge mig for meget og venter på min kæreste skal komme hjem fra arbejde så han kan lave noget mad til mig, da det bare er fuldstændigt uoverskueligt lige nu
Er der nogen der har noget erfaring med, hvad det kan være??

Det kunne godt lyde som om at bassen har sat sig fast, eller er ved det... Har læst og hørt at det kan føles sådan... Ved ikke helt mht det der bækkenløsning, synes der lyder som om at det er lidt sent for det, når du er så langt henne. Ved at jeg fik bækkenløsning relativt tidligt, blev sygemeldt allerede omkring uge 16, men set var i lænden og hofterne mit sad/sidder, ikke ved skambenet - men har læst mig frem til at mange dog også føler det der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.