Vis mig din regnjakke :-) THANKS...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. august 2011

K&S

Jeg kunne godt bruge en ny regnjakke - den jeg har nu (og som meget sjældent bliver brugt) er en del af et sæt, jeg købte dengang, jeg arbejdede i institution - og den er ikke såååå fiks...!

VIS MIG JERES REGNJAKKER, PIGER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

K&S

Slet ingen der vil vise deres regnjakke frem?

Anmeld

20. august 2011

Lunae

Jeg er desværre lige på min iPhone og kan derfor uploade billeder, men jeg har den skønneste regnjakke fra danefæ og jeg elsker den

Anmeld

20. august 2011

Caroline86

jeg har et virkelig lækkert regnsæt fra HH, men det er nok ikke lige sådan noget du tænker på det er nemlig ikke så fancy, men det virker

Anmeld

20. august 2011

grinny

21. august 2011

Anne85

Hi hi.. Jeg har det her http://www.billigsport24.dk/pi/Helly_Hansen_Granville_Set_Woman__X_Small_57036_309.aspx fra helly hansen meeeeen det er jo nok ikke lige sådan noget du tænker på ;-) ;-) Dog vil jeg sige at jeg ELSKER mit... Cykler til og fra arbejde og her er det genialt da man ikke bliver klam svede de i det som så meget andet regntøj :-) Men smart er det selvfølgelig ikke :-) Skulle det være det ville jeg købe en reg jakke fra danefæ - de er super fine synes jeg

Anmeld

21. august 2011

Camillee

jeg har denne her og er super glad for den (:  
http://www.zhine.dk/vare/1223-zizzi-regnfrakke-moensteret# .

men er nu også lidt vild med den fra danefæ, hehe  (:

Anmeld

21. august 2011

Sakris

Jeg fik denne i fødselsdagsgave af min kæreste. Og er SUPER glad for den!:

Anmeld

21. august 2011

JulieE

Jeg er også med på Danefæ holde  Jeg har en fra sidste år og så en alm regnsæt fra en sportsbutik 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.