38+0 idag .. Og jeg er sgu nervøs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Stinahauptnielsen

Hej alle piger

Ja jeg venter mig igen en lille dreng ..

Har en på snart 15 mdr (01.09.2011)

Min mave er sten hård og jeg har plukveer , men der er 14 dage endnu .. Er det tegn på noget ?

Det gik så hurtigt første gang at jeg dårlig husker det :/

Jeg kan ikke blive mere klar og vil faktisk bare gerne føde nu ..

smete er ikke lige  mig , men man glemmer den hurtigt når man har født. der er bare langt fra nu til jeg har født..

Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Jemion

Tillykke med du venter dig Vi venter også 1 dreng

Jeg har haft plukveer nonstop og har 11 dage til terminen, så kan desværre ikke svare på dit spørgsmål men håber da for os begge at det er tegn på en snarlig fødsel

Jeg er så klar til at få min krop tilbage og få min søn i armene, så ved hvordan du har det

Ve-støv i begge vores retninger

Anmeld

22. august 2011

Mor1012

StinaOliver skriver:

Hej alle piger

Ja jeg venter mig igen en lille dreng ..

Har en på snart 15 mdr (01.09.2011)

Min mave er sten hård og jeg har plukveer , men der er 14 dage endnu .. Er det tegn på noget ?

Det gik så hurtigt første gang at jeg dårlig husker det :/

Jeg kan ikke blive mere klar og vil faktisk bare gerne føde nu ..

smete er ikke lige  mig , men man glemmer den hurtigt når man har født. der er bare langt fra nu til jeg har født..

Stina

hejsa

tillykke mange gange med graviditeten

skriver faktisk vedrørende noget andet end indlæget..

jeg har emilie på 9 mdr, og vi prøver blive gravide igen er der noget der har været extra hårdt ved at være gravid 2 gang og + have et lille barn sammetidig

Anmeld

22. august 2011

Stinahauptnielsen

Tusind tak Ej hvor dejligt bare skynd jer .. Jeg bliver meget hurtigt gravid . Vi havde i tankerne at prøve når Oliver var 2 år , men så skete det da han var ca6 mdr .. Jeg har ikke født endnu , men er sikker på det bliver dejligt med to små i huset , men hårdt bliver det os ..

Anmeld

22. august 2011

Stinahauptnielsen

Min graviditet har været dejlig nem også her 2 gang udover jeg er lidt nervøs for at føde selvom jeg har jo næsten lige prøvet det . Jeg er 38-3 idag og føler at det hele er på vej ud af mig hvis du forstår . Det kan godt være lidt hårdt når Oliver har brug for mig fordi jeg er så langt henne nu at det er tungere ìg man er træt hele tiden . Men jeg tager den med ro og underbukser ham ved at lege på gulvet med ham sidde æg putte i sofaen med ham . Have ham med i køkkenet .. Prøver at have ham med til så meget jeg kan uden at over belaste mig selv så hårdt . Men min mand er os utrolig god til at tage Oliver og køre en tur med ham . Med ud og lege i haven . Vaske bilerne og sådan . Det kan vores dreng godt lide .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.