søger tubberwere dame i kbh(omegn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2011

Kay

yes yes... ingen i min omgangskreds holder disse parties hvor kvinder køber en masse plastik

så jeg tænker at så må jeg da gøre det... for jeg står og mangler noget lækkert plastik

ej meget kan man sige om tubber... men det er lækker kvalitet, og så holder det til lidt af hvert... og mangler noget ting i mine skuffer

så er der en sød tubber dame der har lyst til at holde et partie hjemme hos mig, i 2800 Lyngby (når jeg altså er flyttet )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Happiness

Hej søde! En kollega/veninde har spurgt om jeg vil ligge lejlighed til sådan et tupperware party. Så måske jeg holder et. Kan bare ikke lige overskue det de næste måneder, men måske engang i november? Kan lige snakke med min veninde om det. Det er en af hendes bekendte der er blevet tupperware dame

Men kan lige ringe og høre hende ad her en af dagene. Bliver nok først mandag, da der er nok at se til denne weekend.

Anmeld

19. august 2011

Kay

Happiness skriver:

Hej søde! En kollega/veninde har spurgt om jeg vil ligge lejlighed til sådan et tupperware party. Så måske jeg holder et. Kan bare ikke lige overskue det de næste måneder, men måske engang i november? Kan lige snakke med min veninde om det. Det er en af hendes bekendte der er blevet tupperware dame

Men kan lige ringe og høre hende ad her en af dagene. Bliver nok først mandag, da der er nok at se til denne weekend.

jo men ellers kan du høre hende om hun også vil holde hos mig... for har nogle veninder der også gerne vil komme

du kan jo bare give hende mit nr. hvis det er

Anmeld

19. august 2011

Happiness

Kay skriver:

jo men ellers kan du høre hende om hun også vil holde hos mig... for har nogle veninder der også gerne vil komme

Kan prøve at høre. Min veninde ville bare helst i kbh, så der kunne komme lidt flere. Men kan sige til hende at hun kan give dit nummer til hendes veninde. (det blev da en lidt kringlet sætning....)

Men regner nu stadig med at holde noget der i november, da en del af mine kollegaer gerne vil med. Og de fleste er jo her fra Amager.

Anmeld

19. august 2011

Kay

Happiness skriver:

Kan prøve at høre. Min veninde ville bare helst i kbh, så der kunne komme lidt flere. Men kan sige til hende at hun kan give dit nummer til hendes veninde. (det blev da en lidt kringlet sætning....)

Men regner nu stadig med at holde noget der i november, da en del af mine kollegaer gerne vil med. Og de fleste er jo her fra Amager.

god ide... så alt det vi to ikke bestilleer når jeg holder og går og irritere os over vi ikke bestilte... det kan vi bestille når du holder

og lyngby er også en del af kbh det står der da i alfald på byskiltene

Anmeld

19. august 2011

kimfrit

Kay skriver:

min mor er det send mig en PB så får du hendes nummer, hun er mere end frisk hun bor i valby!

Anmeld

19. august 2011

Kay

kimfrit skriver:

min mor er det send mig en PB så får du hendes nummer, hun er mere end frisk hun bor i valby!

ok tak

Anmeld

19. august 2011

Happiness

Kay skriver:

god ide... så alt det vi to ikke bestilleer når jeg holder og går og irritere os over vi ikke bestilte... det kan vi bestille når du holder

og lyngby er også en del af kbh det står der da i alfald på byskiltene

Haha det er en aftale!!

Anmeld

24. august 2011

AndreasMor84

Hihi jeg vil gerne deltage, hvis det er

Anmeld

24. august 2011

Kay

Solstråle2011 skriver:

Hihi jeg vil gerne deltage, hvis det er

jamen du er da total velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.