Ecoli bak i indre by,drak vand på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Anonym trådstarter

restaurent INDE i indre by! Bruger Jensens alm postevan? Er jeg smittet? Kan vores foster dø? Er i 11 uge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

L.J.L

Anonym skriver:

restaurent INDE i indre by! Bruger Jensens alm postevan? Er jeg smittet? Kan vores foster dø? Er i 11 uge?

Altså vi har også drukket vand fra hanen, både jeg, min mand og vores søn, hele dagen. Tror lige vi skal slå bremserne i, de ved jo endnu ikke hvor farlig den Ecoli bakteri der er fundet, er.

Og nej, tror bestemt ikke dit foster har taget skade!

Anmeld

19. august 2011

Lise

Jeg har også drukket vand af hanen på Nørrebro idag... Det er der vist mange der har - eller i Kbh generelt.

Sad også og trippede lidt over det her til aften, men min mand sagde at hvis man blev syg, ville det komme umiddelbart efter man havde drukket vandet. Om det var noget han fyrede af for at berolige mig, ved jeg ikke. Men han ved mere om sådanne ting end jeg gør. Uanset, så har jeg det fint. Okay, har lidt kvalme fordi jeg fik en hjerneblødning og åd resten af børnenes fredagsslik efter de kom i seng  

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg fortryder at jeg ikke valgte en sodavand Min kæreste siger det samme men men men men OG atter men!!

Anmeld

19. august 2011

L.J.L

Lise skriver:

Jeg har også drukket vand af hanen på Nørrebro idag... Det er der vist mange der har - eller i Kbh generelt.

Sad også og trippede lidt over det her til aften, men min mand sagde at hvis man blev syg, ville det komme umiddelbart efter man havde drukket vandet. Om det var noget han fyrede af for at berolige mig, ved jeg ikke. Men han ved mere om sådanne ting end jeg gør. Uanset, så har jeg det fint. Okay, har lidt kvalme fordi jeg fik en hjerneblødning og åd resten af børnenes fredagsslik efter de kom i seng  

Herhjemme har vi også drukket vand fra hanen indtil nyheden kom frem i medierne, og det var jo allerede igår de fandt bakterier i vandet, og ingen ved hvor længe det har været bakteriefyldt, så i princippet kan vi have gået i en uge og drukket bakterier, uden at vi har vidst det. Og så burde vi nok have været blevet syge nu, tænker jeg

Anmeld

19. august 2011

Filippa & Liva

Jeg synes du skal tage det ganske roligt, foreløbig ved de jo slet ikke hvor slem bakterien er. Selvfølgelig er det ikke godt med en omgang coli bakterier og dårlig mave som nygravid, men jeg tvivler stærkt på at det ville kunne medføre nogle former for alvorlige skader på dig og din lille spire.

Er du meget nervøs/bange (hvilket jeg fuldt ud forstår) vil jeg foreslå dig at ringe til en læge, om ikke andet for at få mere ro i sjælen.

Anmeld

19. august 2011

Lise

L.J.L skriver:

Herhjemme har vi også drukket vand fra hanen indtil nyheden kom frem i medierne, og det var jo allerede igår de fandt bakterier i vandet, og ingen ved hvor længe det har været bakteriefyldt, så i princippet kan vi have gået i en uge og drukket bakterier, uden at vi har vidst det. Og så burde vi nok have været blevet syge nu, tænker jeg

Du har ret  Det går nok det hele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.