SØGES: Ilse Jacobsen gummistøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. august 2011

sne190810

Mca<3 skriver:

Har du kigget på dba og trendsale ??    der er nogle , husk at tage dem en størrelse mindre end du normalt bruger ,,

Ej, hvor sjovt. Jeg fik afvide at jeg skulle en eller to  størrelse op end normalstørrelsen ..

Og det ville betyde jeg skulle op i en 42!  (jeg har enormt store komplekser over min fødder, og har altid haft det pga. størrelsen)  så jeg tænkte at det havde jeg slet ikke lyst til. Og droppede derfor ideen om at købe nogle Hunter. Selvom jeg syntes det er vildt lækre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Maise86

sne190810 skriver:

Ej, hvor sjovt. Jeg fik afvide at jeg skulle en eller to  størrelse op end normalstørrelsen ..

Og det ville betyde jeg skulle op i en 42!  (jeg har enormt store komplekser over min fødder, og har altid haft det pga. størrelsen)  så jeg tænkte at det havde jeg slet ikke lyst til. Og droppede derfor ideen om at købe nogle Hunter. Selvom jeg syntes det er vildt lækre.

Jeg har lige været ude og købe dem fra Ilse - jeg købte dem i den størrelse jeg plejer at bruge - og ja komplekser over store føder, det har jeg!

Så hvis du skal købe en 42 for at købe 2 numre større, så behøver du da ikke have komplekser

Anmeld

25. august 2011

sne190810

Maise86 skriver:

Jeg har lige været ude og købe dem fra Ilse - jeg købte dem i den størrelse jeg plejer at bruge - og ja komplekser over store føder, det har jeg!

Så hvis du skal købe en 42 for at købe 2 numre større, så behøver du da ikke have komplekser

Passer du dem så helt perfekt? For jeg syntes altså også det lød enormt voldsomt at gå 1-2 størrelser op.

Jeg bruger normalt 41, og jeg hader det. I alle mine teenage år, samt barndom har det været en kamp, og kostet mange tårer hver gang min mor og jeg skulle ud og finde nye sko. Jeg var så flov over dem, og ville bare gerne have en lille størrelse 38 som alle andre

Idag prøver jeg at tænke "Hey, nu er du voksen og det betyder ingenting" men det er nu stadig en prøvelse for mig at gå ud og købe sko .. Prøver dem stort set aldrig i butikken, og hvis jeg kan får jeg andre til at gå ind og købe dem. Så ekspedienten ikke tror det er MIG, med de store futter.  Og ja, jeg er blevet drillet meget med det da jeg var lille og det skulle altid kommenteres blandt andre børn om hvis de store sko var .. Puha  

Anmeld

25. august 2011

cecilie1984

Maise86 skriver:

Ilse Jacobsen gummistøvler søges i str. 41 eller 42. Helst sort eller creme. Kom endelig frem hvis i har nogen liggende i vil sælge

Her er et par i creme i størrelse 41

http://www.trendsales.dk/listings/ilse-jacobsen-gummistoevler/22086198?forum=119&road=&search=;i=1;bi=489;f=119%29;s=41;&sort=ID%20DESC&status=1&pn=2&rt=asr

Anmeld

25. august 2011

Maise86

sne190810 skriver:

Passer du dem så helt perfekt? For jeg syntes altså også det lød enormt voldsomt at gå 1-2 størrelser op.

Jeg bruger normalt 41, og jeg hader det. I alle mine teenage år, samt barndom har det været en kamp, og kostet mange tårer hver gang min mor og jeg skulle ud og finde nye sko. Jeg var så flov over dem, og ville bare gerne have en lille størrelse 38 som alle andre

Idag prøver jeg at tænke "Hey, nu er du voksen og det betyder ingenting" men det er nu stadig en prøvelse for mig at gå ud og købe sko .. Prøver dem stort set aldrig i butikken, og hvis jeg kan får jeg andre til at gå ind og købe dem. Så ekspedienten ikke tror det er MIG, med de store futter.  Og ja, jeg er blevet drillet meget med det da jeg var lille og det skulle altid kommenteres blandt andre børn om hvis de store sko var .. Puha  

Åh kender Jeg har også altid været udstyret med en str. 41 og haft komplekser over det! Men tror du ikke at jeg under graviditeten med min datter gik 1 nr op  

Så jeg passer en 42 nu, og i gummistøvlerne fik jeg at vide at man skulle tage den i str. mindre - men synes altså 42 passede bedst. Så kan man også have den der ekstra sok i man kan købe til i

Anmeld

25. august 2011

Maise86

cecilie1984 skriver:

Her er et par i creme i størrelse 41

http://www.trendsales.dk/listings/ilse-jacobsen-gummistoevler/22086198?forum=119&road=&search=;i=1;bi=489;f=119%29;s=41;&sort=ID%20DESC&status=1&pn=2&rt=asr

Tak - men har købt  Har godt haft kigget på dine et par gange, men synes de var solgt?

Anmeld

25. august 2011

Mca<3

sne190810 skriver:

Jeg bruger 38/39 og har købt dem i 38 ,de passer perfekt også  med en ekstra strømpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.