Maise86 skriver:
Jeg har lige været ude og købe dem fra Ilse - jeg købte dem i den størrelse jeg plejer at bruge - og ja komplekser over store føder, det har jeg!
Så hvis du skal købe en 42 for at købe 2 numre større, så behøver du da ikke have komplekser 
Passer du dem så helt perfekt? For jeg syntes altså også det lød enormt voldsomt at gå 1-2 størrelser op.
Jeg bruger normalt 41, og jeg hader det. I alle mine teenage år, samt barndom har det været en kamp, og kostet mange tårer hver gang min mor og jeg skulle ud og finde nye sko. Jeg var så flov over dem, og ville bare gerne have en lille størrelse 38 som alle andre 
Idag prøver jeg at tænke "Hey, nu er du voksen og det betyder ingenting" men det er nu stadig en prøvelse for mig at gå ud og købe sko .. Prøver dem stort set aldrig i butikken, og hvis jeg kan får jeg andre til at gå ind og købe dem. Så ekspedienten ikke tror det er MIG, med de store futter.
Og ja, jeg er blevet drillet meget med det da jeg var lille og det skulle altid kommenteres blandt andre børn om hvis de store sko var .. Puha
Anmeld