Brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Anonym trådstarter

Hejsa, har lige brug for at høre andre som har haft en spontan abort, om hvordan jeres første mens efter spontan abort var?? Som den plejer, eller pletblødninger der ikke blev til mere? Jeg havde en spontan abort for 25 dage siden, min cyklus før denne var på 25-27 dage, og min mens er altid kommet, uden nogen form for pletblødningerne først. Jeg har jo så gået og ventet på min mens, med håb om at den ikke skulle komme. Men igår kom der en lille brunlig pletblødning som det eneste, i dag det samme, dog en lille smule mere lyserødt, men kun en gang da jeg tørrede mig. Morges, siden har der intet været! Hmm, er det mon min mens? Hvor længe gik der i øvrigt fra i aborterede til i fik mens første gang, og hvor langt var i henne da i aborterede? TAK PÅ FORHÅND

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

19. august 2011

kimfrit

Jeg havde en SA for et lile mdr. tid siden, og fik min MS lige til tiden, de 3 første dage var bare brunligt plet blødning, der efter kampblødning. vi tjekker nu efter ÆL.

Jeg var 10 uger henne med tvillinger

Anmeld

13. september 2011

Mooolly

Det er 5 uger siden jeg aborterede og jeg har stadig ikke fået min mens ensnu ? :/ 

Anmeld

13. september 2011

Mooolly

Det er 5 uger siden jeg aborterede og jeg har stadig ikke fået min mens ensnu ? :/ 

Anmeld

20. september 2011

Tiji1984

Hej

Det er normalt, at der går fra 3-6 uger før du får din menstraution.

Med hensyn til menstrautionen efter, så kan jeg fortælle dig, at jeg har arboteret 6 gange nu og alle mine mens efter har været forskellige. Når man får sin mens igen er det fordi kroppens hormoner er optimale igen...

Min mens har forandret sig meget gennem tiden. Før plejede det at være ret kraftigt og i 6 dage. Nu starter det med lidt pletblødning og så kommer der lidt mere friskt og så stopper det igen. Lægerne har sagt at det er fint...

Alt den stress der er omkring abort tror jeg også sagtens kan have indflydelse på den. Ligesom det kan på en almindelig mens...

Håber du fik lidt svar på noget

Tanker herfra fra

Tine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.