Ja undskyld, og jeg vidste jo fra starten af at graviditet jo ikke bare er lutter lagkage, men jeg har så forbandet ondt hele tiden, det er så slemtat jeg næsten er stoppet med at sove, hvilket jo ikke gør noget som helst bedre.. jeg har skoliose, min krop kan ikke tåle alt, og tilsyneladene slet ikke graviditet, jeg er blevet 2,5 cm lavere siden jeg blev gravid, lægen siger at det er grundet min vægtøgning på 25kg der tvinger min ryg til at falde mere sammen, det er permanent, så det er ind bare fordi jeg svejer mere under graviditet, jeg er permanent lavere nu, og vil nok heller ikke slippe af med ens efter det har medført..... Jeg er bare gået i stå nu, selvom jeg godt ved at jeg burde komme op og bevæge mig hver dag, men bare det at komme ud af sengen er et smertehelvede jeg bare helst vil undgå, især når jeg er alene hjemme da smerterne har det med at blive så slemme at jeg ikke kan hole mig på benene, besvimer nogle gange af det... Føler mig bare som en komplet piveskid, der er da garanteret folk dr har haft det værre end mig, så hva piber jeg over, mit barn har fået lov til at modne derinde præcis som han skal, han er ikke født alt for tidligt så jeg har sluppet for at se den jeg elsker aller højest måtte kæmpe for sit liv i en kuvøse med maser af fremmede omkring sig, han ser sund og rask ud på scanninger og lader faktisk til at ha det så godt som han kan få det.. Alligevel ligger jeg her, midt i uge 40, og piver, for jeg kan ikke mere, på trods af at der sidder mange derude og ville have ønsket de var kommet så langt i garviditeten Som jeg er, jeg er bare ike stærk nok.... Suk, ville ikke noget bestemt, men det var rart at få sagt!! Og tak til jer der læste med fra start til slut, har på fornemmelsen at det blev list langt... Og så håber jeg ike der er for mange stavefejl, orker virkelig ikke at skulle læse det hele igennem og rette eventuelle fejl, såå, håber det er læseligt!! //MIKA-39+4
Anmeld