Maven uge 32 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Mauser.

Misselbek skriver:

Smuk mave 

Tak (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Lige et billede fra uge 32 <3

Tiden må gerne gå STÆRKT nu !

LÆKKER mave Hvor er det skægt din navle er helt forsvundet

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Den er VÆÆÆK ej hehe, det er fordi at jeg har et ar ved navlen, havde navlebrok sent så har et ar i navlen, normalt går den kun lidt ind som normale navler, men efter min mave er blevet stor er den poppet ud, det der nu kan poppe ud

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

og så har jeg ar fra både piercing oppe og nede også :/ hehe ..

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Den er VÆÆÆK ej hehe, det er fordi at jeg har et ar ved navlen, havde navlebrok sent så har et ar i navlen, normalt går den kun lidt ind som normale navler, men efter min mave er blevet stor er den poppet ud, det der nu kan poppe ud

Jeg har også sådan et godt udstrukket piercing-ar! Det er sådan man tænker at det da snart ikke kan strækkes længere. Men min navle er ikke poppet ud, har dog også en MEGA dyb navle

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Jeg har også sådan et godt udstrukket piercing-ar! Det er sådan man tænker at det da snart ikke kan strækkes længere. Men min navle er ikke poppet ud, har dog også en MEGA dyb navle

Hehe .. Det er nok derfor den ikke kommer ud så (; jep det har jeg jo også, både oppe og under havde jeg piercing, og så det andet ar fra operationen, så nu kan der ikke være flere ar ved min navle tænker om man overhovedet får lavet sådan en piercing igen efter man har født ?!

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Hehe .. Det er nok derfor den ikke kommer ud så (; jep det har jeg jo også, både oppe og under havde jeg piercing, og så det andet ar fra operationen, så nu kan der ikke være flere ar ved min navle tænker om man overhovedet får lavet sådan en piercing igen efter man har født ?!

Du er godt nok også uheldig! Altså hvis hullet er vokset sammen, så tror jeg det er svært at lave igen pga. arvæv.. Mit indgangshul er vokset helt sammen, så jeg regner ikke med jeg skal have piercing igen. Nu kiggede jeg ikke lige, om dit var vokset sammen?

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Du er godt nok også uheldig! Altså hvis hullet er vokset sammen, så tror jeg det er svært at lave igen pga. arvæv.. Mit indgangshul er vokset helt sammen, så jeg regner ikke med jeg skal have piercing igen. Nu kiggede jeg ikke lige, om dit var vokset sammen?

Jo fuldstændig !! det er lukket og slukket altså :/ ..
indgangshul ?? kan forståes på mange måder, der er fortsat lukket og slukket herfra

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Jo fuldstændig !! det er lukket og slukket altså :/ ..
indgangshul ?? kan forståes på mange måder, der er fortsat lukket og slukket herfra

Hahahaha Altså det øverste hul mener jeg I piercingen.. Mit voksede sammen med det samme, men jeg har også haft mange problemer med betændelse dér i alle de år jeg havde den

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Hahahaha Altså det øverste hul mener jeg I piercingen.. Mit voksede sammen med det samme, men jeg har også haft mange problemer med betændelse dér i alle de år jeg havde den

Hahaa ;D !! jaa men mit er også vokset sammen, begge steder efterhånden altså! man kan godt få lavet det i et ar væv, det gør bare nas .. Er afprøvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.