Kan snart se målet for enden af gangen... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Mira0911

Uh hvor jeg glæder mig... Det er helt vildt.. 

Glæder mig så meget til at møde vores kommende datter - Glæder mig til at vise hende frem til Julie, venner og familie... 

Jeg er noget så spændt på Julie's reaktion stadig... Hun får selvfølgelig lov til at være med i så meget så muligt med lillesøster.. 

Pt. er Julie slet ikke interesseret i maven mere eller mærke lillesøster - Så måske hun har en anelse om at der snart skal ske noget? Nej det kan hun da ikke forstå nu - Hun er jo kun 2½ år... 

Nøj hvor jeg glæder mig til at maven kommer væk, så den ikke er i vejen for alt jeg laver.. Hihi... 

Nåh lige lidt glæde herfra... Kan endelig snart se en ende på det, nyde guldet og slippe for opkast, kvalme, halsbrand osv osv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

<3

Så længe det ikke er lyset for enden af tunnellen ej det kan jeg godt forstå søde! Det er altså også spændende!!!

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

mrs X skriver:

Så længe det ikke er lyset for enden af tunnellen ej det kan jeg godt forstå søde! Det er altså også spændende!!!

Hehe ja.. 

Uh ja jeg GLÆDER mig virkelig og kan gå og sige det hele tiden og så modtage de dejligste puf fra tøsen... 

Anmeld

22. august 2011

JustAnotherName

4 uger mere !!!!!!

Der er intet at sige til, at du glæder dig. Det ville være slemt, hvis du IKKE gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.