hvilke hjælp er der at hente nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Anonym trådstarter

jeg forsætter som ano. indtil vores venner og familie alle er blevet info.. det er en hård tid og det er ik gået op for mig endnu..

men jeg sidder her og prøver at få styr på tingene så jeg ikke står på bar bund når han flytter..

jeg har søgt om økonomisk friplads..

jeg fundet ud af at jeg kan få børnetilskud ( forhøjet børnepenge)

og ja børnebidraget fra ham af.

jeg er dog lidt usikker omkring noget, når jeg søger forhøjet børnepenge ( børne tilskud for enlige) så skal HAN ikke betale mere udover de 1100 i bidrag vel?

det tilskud får man af kommunen eller hvordan?

bolig sik?

er der andet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

DK

Ring ned på kommunen. Få evt en tid med en sagsbehandler. Der kan du forklare hele din situation og sagsbehandleren vil præcist og korrekt kunne forklare det hele for dig og afklare en masse ting og hjælpe dig!

Da jeg ikke ved hvem du er, så er det umuligt for mig at komme med tips, så længe jeg ikke ved om hvordan dine/jeres forhold er.

Anmeld

19. august 2011

Sofia

Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis jeg kan. Jeg har haft socialret og er godt inde i sagerne. Skriv en pb med spørgsmål evt. Men du skal nok få en stor del boligstøtte som enlig, du kan udregne beløbet på nettet!

Anmeld

19. august 2011

Sofia

Har du job du starter på når du ikke er på barsel mere?

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Har du job du starter på når du ikke er på barsel mere?

ja og nej.. jeg har , men vil ik tilbage og kan sleeet ik får det til at hænge sammen nu hvor jeg er alene.. har aften vagter  .....

men er gået igang med at søge nyt job..

Anmeld

20. august 2011

Sofia

Anonym skriver:

ja og nej.. jeg har , men vil ik tilbage og kan sleeet ik får det til at hænge sammen nu hvor jeg er alene.. har aften vagter  .....

men er gået igang med at søge nyt job..

Okay, held og lykke med jobsøgningen og skriv endelig hvis jeg skal guide dig lidt igennem de sociale ydelser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.