Hvad sker der lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Muhmi

Ehm... Silas har sovet riiigtig dårligt i en periode og er ligeså stille begyndt at sove bedre om natten igen ( ) Men her idag der sover han bare helt vildt... Han har sovet godt hele natten og var ca. vågen i halvanden time fra kl. 8.30 af... Siden da har han bare sovet.............  Han plejer maks at tage en lille lur på en halv time ad gangen i løbet af dagen... Han virker ikke som om han har feber eller er utilfreds overhovedet... Hvad sker der lige? Bliver de sådan lige inden de bliver syge eller hvad?

Det er selvfølgelig dejligt at han sover så vi har lidt stilletid (Dælme lang tid siden man har prøvet det, hehe) Men det er meget uvant at han opfører sig sådan... Nogle der har lidt svar evt.?

Han er forresten lige blevet fire mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

2721

Jeg tror ikke som sådan det har noget med som at gøre. Charlie har heller aldrig haft det store sovehjerte, men en gang i mellem har han lige et par dage hvor han bare sover og sover. Jeg gik også i starten og var nervøs. Nu udnytter jeg det og nyder det SÅ meget at han har de perioder i ny og næ

Anmeld

19. august 2011

Tino's Mor

Jeg tror bare at han har brug for at sove..

Min dreng gør det stadig en gang i mellem med bare at sove helt vildt og man bliver lidt bekymret og tænker øh skal du ikke snart vågne igen men de har bare brug for st sove længe en gang i mellem ligesom vi også har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.