Plukveer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2011

ninnaa

Hej herinde .

Jeg ville høre om der er nogen herinde der allerede nu har oplevet at have plukveer og evt. om de har været slemme ?

Ninna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Carl-Emil's mor

ninnaa skriver:

Hej herinde .

Jeg ville høre om der er nogen herinde der allerede nu har oplevet at have plukveer og evt. om de har været slemme ?

Ninna

Læge og jordmoder siger det er plukveer men om det passer pas det skal jeg ikke kunne sige

Har ret høj smertegrænse grundet 3 års forløb med mavesår og blødende mavesår så jeg piver ikke over stik jag og niv og tryggen  

Anmeld

19. august 2011

ninnaa

Höör skriver:

Læge og jordmoder siger det er plukveer men om det passer pas det skal jeg ikke kunne sige

Har ret høj smertegrænse grundet 3 års forløb med mavesår og blødende mavesår så jeg piver ikke over stik jag og niv og tryggen  

Okay ja jeg har lidt svært ved at vide om mine er plukveer men til tider spænder min mave og bliver helt hård og når det står på får jeg ondt i hoften samtidig .

synes ikke det er noget der gør vildt ondt men det kan godt mærkes.

jeg er 18 + 5 så synes det er lidt tideligt at have plukveer men aner det ikke , husker blodt at med min første søn kom de først til allersidst og da føltes de som rigtige veer .

Anmeld

19. august 2011

TbCp

Jeg havde rigtig mange plukveer sidste graviditet.
Det endte så også med en indlæggelse, vehæmmende piller og en sygemelding pga. risiko for for tidlig fødsel.

Jeg blev indlagt da jeg en dag havde plukveer med under 5 min. mellemrum i flere timer + at de gjorde ondt...

Så det skal du være OBS på... der må ikke være system i dem og de må ikke gøre ondt.
Men ellers gør det jo ikke noget at man har plukveer, det har vi nok allesammen jo, nogle mærker det bare ikke.

Anmeld

22. august 2011

ninnaa

TbCp skriver:

Jeg havde rigtig mange plukveer sidste graviditet.
Det endte så også med en indlæggelse, vehæmmende piller og en sygemelding pga. risiko for for tidlig fødsel.

Jeg blev indlagt da jeg en dag havde plukveer med under 5 min. mellemrum i flere timer + at de gjorde ondt...

Så det skal du være OBS på... der må ikke være system i dem og de må ikke gøre ondt.
Men ellers gør det jo ikke noget at man har plukveer, det har vi nok allesammen jo, nogle mærker det bare ikke.

Okay rigtig mange tak det vil jeg sørge for at holde øje med .

Anmeld

22. august 2011

CmarianN

ninnaa skriver:

Hej herinde .

Ninna

Nej, det har jeg heldigvis (7-9-13) været forskånet for indtil nu 

Anmeld

23. august 2011

ninnaa

CmarianN skriver:

Nej, det har jeg heldigvis (7-9-13) været forskånet for indtil nu 

Smill .

Heldige dig

Synes selv det er ret tideligt at have det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.