Vi skal da have et godt grin ik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Mor1012

Sees skriver:

En isbjørn kommer ind på en bar.
- Bartenderen udbryder "EY, vi har en drink, der er opkaldt efter dig!"
Isbjørnen kigger mærkeligt på bartenderen og siger "Hvad? Har I en drink der hedder Allan?"

Var der nogen der sagde at jeg skulle gå i seng?

haha ej den var sku ringe men alligevel go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Frk Mig

Forskellen på mod og nosser:
Mod er at komme sent hjem efter en tur i byen med gutterne, blive angrebet i døren af konen med en kost og have mod nok til at spørge; gør du stadig rent, eller skal du ud og flyve en tur?

Nosser er at komme hjem efter en tur i byen, stinke af øl og parfume samt have læbestift på skjorten og have nosser nok til at klaske konen i røven og sige: så er det din tur, tykke ;-)

Anmeld

19. august 2011

Sees

Emilie2010 skriver:

haha ej den var sku ringe men alligevel go

Det er jo derfor den er så go - Fordi den er så stinkende ring, at man griner alligevel

Anmeld

19. august 2011

Mor1012

Sees skriver:

Det er jo derfor den er så go - Fordi den er så stinkende ring, at man griner alligevel

jaaaa

Anmeld

19. august 2011

silden85

her er der lige 4 vittigheder

1: Hvorfor snorker mænd, når de ligger på ryggen?

svar: Fordi deres kugler falder ned over deres røvhul, og lukker for ventilationen!....

2 : Mor, hvorfor sidder du og hopper på far? Jeg hopper bare luften ud af hans mave. Det er spild af tid mor, når du er på arbejde, puster nabokonen ham bare op igen!

3: Der var en kvinde der skulle hjem og spise hos sin kærestes forældre, kæresten var selvfølgelig med!

Så da de sad og spiste kunne kvinden mærke at der var en prut på vej, den slog hun så og heldigvis kunne man ikke høre den så meget...
Men man kunne godt lugte den!

Så Fadern sagde: Fy, trofast (de havde en hund)

Pyhaa! Tænkte kvinden så...

Senere på aften kunne kvinden så mærke at der var endnu en prut på vej, og den var lidt højere.

Og fadern sagde så igen: Fy, trofast!

Der var jeg heldig tænkte kvinden...

Lidt senere på aften kunne kvinden så mærke at der var endnu en prut på vej... Og den slog hun så også, og den var højere end de andre. Faderen sagde igen: Fy trofast!

Kan du så komme væk fra den kvinde inden hun skider på dig...!

4: En mand kommer kørende i sin bil med en pingvin på bagsædet.

Da de når ind til byen, bliver de stoppet af en betjent som beder manden om at rulle ruden ned.

"Hvad laver du med en pingvin på bagsædet? Kan du omgående køre den ind i Zoologisk have!"

"Ja" svarede manden.

Dagen efter kom de igen kørende inde i byen, og endnu engang rendte han ind i betjenten.

"Bad jeg dig ikke om at køre pingvinen i Zoologosk have?" spurgte betjenten.

"Jo" svarede manden "Men idag skal vi i Tivoli"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.