Jeg har det sidste års tid oplevet, at min søn har meget nemt til gråd. Han er 11 år, og det begyndte så småt da han var 10 år.
Hvis jeg f.eks. skælder ud over noget, så begynder han at græde og er virkelig ulykkelig. Hvis der er sket noget ovre i skolen, som for mig måske er en lille ting, så kommer han grædende hjem. Jeg kunne nævne mange flere eksempler.
Nu er min søn i forvejen en meget kærlig og følsom dreng. Selvom han er 11 år, giver han stadig kys, knus og kram. Han fortæller mig hver dag at han elsker mig, og det bedste han ved er at putte sig ind til mig mens vi ser en film sammen osv. Jeg nyder selvfølgelig at han ikke er nået den fase endnu, hvor ens forældre er pinlige 
Men jeg tænker om der er andre herinde med 10-11 årige børn. Er de lige sådan? Det er ikke fordi det bekymrer mig, men har bare observeret at der ikke skal så meget til, før han bliver ulykkelig.
Jeg tænker....er 10-11 års alderen/præpuberteten mon en svær fase? Jeg kan ikke selv huske om jeg var lige sådan i den alder. Jeg tror det ikke....jeg var mere temprementsfuld hehe 
Anmeld