Arg, der er stadig ingen tegn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

annec

MIWULA skriver:

Jeg prøvet næsten alt hva man sagde kunne hjælpe men gik fuld ud til uge 42+0 og blev sat igang og fødte så dagen efter. ikke for at tage modet fra dig for ved nogen hjælper det jo så det er jo et forsøg værd.  

Ih håber ikke jeg kommer til at gå i så lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

MIWULA

annec skriver:

Ih håber ikke jeg kommer til at gå i så lang tid

det håber jeg heller ikk for dig.

Anmeld

20. august 2011

Jemion

annec skriver:

Er i uge 40+3, og er virkelig blevet utålmodig..

Er der ikke noget man kan gøre, for at hjælpe fødslen lidt på vej?

Overlægen på svangreambulatoriet sagde til os at det eneste der hjælper er sex og masser af det MEN det hjælper kun hvis kroppen er moden nok For der snart sker noget

Puster ve-støv i din retning

Anmeld

20. august 2011

annec

Jemion skriver:

Overlægen på svangreambulatoriet sagde til os at det eneste der hjælper er sex og masser af det MEN det hjælper kun hvis kroppen er moden nok For der snart sker noget

Puster ve-støv i din retning

Ih mange tak

Anmeld

20. august 2011

Blyb

Jeg er med i en anden gruppe også..og der er et par stykker der har fået zoneterapi, hvor det har sat fødslen i gang.. Så kender du nogen der kan det, må du få dem til at trykke lidt på dig..

God vind med fødslen Du får ikke noget støv af mig, for det skal jeg selv bruge..

Anmeld

21. august 2011

Maalene

Eeej, er han stadig ikke kommet ud søde?

Sender lige en KÆMPE bunke ve-støv afsted, så lillemanden kan komme ud til sin mor og far

Anmeld

21. august 2011

annec

Blyb skriver:

Jeg er med i en anden gruppe også..og der er et par stykker der har fået zoneterapi, hvor det har sat fødslen i gang.. Så kender du nogen der kan det, må du få dem til at trykke lidt på dig..

God vind med fødslen Du får ikke noget støv af mig, for det skal jeg selv bruge..

Åh det vil jeg lige prøve

Har du stadig heller ikek født endnu?

Anmeld

21. august 2011

annec

Maalene skriver:

Eeej, er han stadig ikke kommet ud søde?

Sender lige en KÆMPE bunke ve-støv afsted, så lillemanden kan komme ud til sin mor og far

Nej er han desværre ikke

Ih mange tak søde. Det har jeg hvis også brug for

Anmeld

21. august 2011

Blyb

annec skriver:

Åh det vil jeg lige prøve

Har du stadig heller ikek født endnu?

Ja gør da det, hvis du er frisk på det..

Nej jeg har stadig heller ikke født, men i dag har jeg haft småveer hele dagen med intervaller på mellem 1.38 min og 3.5 min. Men de varer desværre kun lige godt et minut. Til gengæld er de blevet kraftigere og kraftigere i løbet af hele dagen, så kryds lige fingre.

Og hov forresten, jeg har haft tegnblødning og en smule af min slimprop er røget..

Såå..mon ikke det er et tegn?

Anmeld

21. august 2011

annec

Blyb skriver:

Ja gør da det, hvis du er frisk på det..

Nej jeg har stadig heller ikke født, men i dag har jeg haft småveer hele dagen med intervaller på mellem 1.38 min og 3.5 min. Men de varer desværre kun lige godt et minut. Til gengæld er de blevet kraftigere og kraftigere i løbet af hele dagen, så kryds lige fingre.

Og hov forresten, jeg har haft tegnblødning og en smule af min slimprop er røget..

Såå..mon ikke det er et tegn?

Åh hvor dejligt for dig.

Krydser hvert fald finger for dig!

Lidt af min slimprop er også gået, men det er over en uge siden. Men håber snart der sker noget med os to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.