Babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. august 2011

_-Kathrine-_

Nogen af jer der går til det?

Vi er afsted hver lørdag og Villads eeeelsker det bare - bortset fra når han får hovedet under vand - så kommer underlæben frem når han er kommet op igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Rødhætte

Ja William var til det i tirsdags og det var et hit.. Er spændt på når han skal prøve at dykke..  Synes det er så godt både motorisk og det at de vender sig til at være i vand..

Anmeld

18. august 2011

_-Kathrine-_

Rødhætte skriver:

Ja William var til det i tirsdags og det var et hit.. Er spændt på når han skal prøve at dykke..  Synes det er så godt både motorisk og det at de vender sig til at være i vand..

Det er bare helt vildt godt! Og selvom han blir lidt ked af det, så er jeg en meget ondt mor og dykker med ham igen, når han er kommet til sig selv  For tror bare han blir glad for det senere  

Synes han har den helt perfekte alder nu, men der er en lille pige på kun 7 uger med - det synes jeg godt nok er tidligt - men altså jo før jo bedre er der jo nogen der siger

Anmeld

20. august 2011

mortil4dejligepiger

Alt er optaget her omkring, så vi går ikke. Jeg undrer mig også over, at tiderne her er eftermiddagstider. Og det fungerer bare ikke, fordi det er der, der skal hentes børn. Men vi har gået med de to ældste, og de elskede det!!!

Anmeld

20. august 2011

Rødhætte

mortil4dejligepiger skriver:

Alt er optaget her omkring, så vi går ikke. Jeg undrer mig også over, at tiderne her er eftermiddagstider. Og det fungerer bare ikke, fordi det er der, der skal hentes børn. Men vi har gået med de to ældste, og de elskede det!!!

Ej hvor øv.. Her e der også optaget over alt. Men der var så mange på venteliste at de oprettet 2 hold mere  Håber du kan komme på det senere, ellers kan man jo også bare selv tage afsted.. Det havde jeg også overvejet for så kan man selv bestemme tidspunket

Anmeld

20. august 2011

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Det er bare helt vildt godt! Og selvom han blir lidt ked af det, så er jeg en meget ondt mor og dykker med ham igen, når han er kommet til sig selv  For tror bare han blir glad for det senere  

Synes han har den helt perfekte alder nu, men der er en lille pige på kun 7 uger med - det synes jeg godt nok er tidligt - men altså jo før jo bedre er der jo nogen der siger

Ja de kan lige så godt lære det! Tror kun det er en stor fordel når de bliver ældre.. Troede faktisk barnet skulle være 8 uger inden de må komme i svømmehallen, men tror nu de elsker de i alle aldre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.