Tror det var slimproppen der gik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2011

Pipsle2012

Hejsa

Tror min slimprop gik idag... Der var en kæmpe, gullig, sej slimklat på størrelse med en 2-krone på toiletpapiret, da jeg i eftermiddags var ude og tisse (Undskylder for de klamme detaljer......)

Jeg er 38+4 idag... Tror i ikke det er slimproppen der er gået??

Ved godt at det ikke nødvendigvis betyder at fødslen er lige om hjørnet, men man har da lov at håbe at det sker indenfor terminen ihvertfald  Er ved at være godt utålmodig, så ser frem til at vores lille pige "finder udgangen" og kommer ud og hilser på os

God aften til Jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Pipsle2012

18. august 2011

Vial

Min gik tyve timer før vandet gik :-) Spændende...

Anmeld

18. august 2011

forår

min gik kl 18 og jeg fødte kl 16 dagen efter

Anmeld

18. august 2011

Muttitil1+1

Ikke for at være lyseslukker, men min gik præcis 4 uger før jeg fødte... (fødte 40+4), men håber da, at det går noget hurtigere for dig - når man når terminen, er det ikke sjovt længere

Anmeld

18. august 2011

Troldemommi

Det kan da sagtens have været slimproppen :-) dejligt for dig, jeg glæder mig til min kommer :-) og syntes det er fint du beskriver den tror ikke helt jeg var klar over hvordan den ser ud sådan en fidus :-)

Monica 37+0

Anmeld

19. august 2011

Pipsle2012

KaMa skriver:

Min gik tyve timer før vandet gik Spændende...

Nu er det snart ved at være 20 timer siden min gik, og endnu ikke nogle som helst tegn på noget  Men synes dog min mave er sunket en smule mere, så det kan jo være hun har lagt sig helt fast nu..

Men ser da frem til at der sker noget, men der er jo ikke andet at gøre, end bare at vente vente vente vente

Anmeld

19. august 2011

Pipsle2012

forår skriver:

min gik kl 18 og jeg fødte kl 16 dagen efter

Uhh, dit eksempel ville jeg da gerne have lov at følge

Men desværre ingen tegn på noget endnu, så tror det kommer til at knibe lidt.. Hehehe

Anmeld

19. august 2011

Pipsle2012

NadiaSK skriver:

Ikke for at være lyseslukker, men min gik præcis 4 uger før jeg fødte... (fødte 40+4), men håber da, at det går noget hurtigere for dig - når man når terminen, er det ikke sjovt længere

Nej ved godt at der er nogle, hvor den går flere uger før, så har heller ikke forhåbningerne alt for højt

Men den eneste "trøst" jeg har, er at jeg på søndag er 39+0, så det vil sige at der MAX er 3 uger til det går i gang, ved at man jo senest bliver sat i gang 14 dage over tid... Så der er ved at være lys for enden af tunnellen

Anmeld

19. august 2011

Pipsle2012

Monica P skriver:

Det kan da sagtens have været slimproppen dejligt for dig, jeg glæder mig til min kommer og syntes det er fint du beskriver den tror ikke helt jeg var klar over hvordan den ser ud sådan en fidus

Monica 37+0

Hehe, sad bare på toilettet og kiggede på den klamme klat på wc-papiret, og tænkte: "Whaaaat!! Kan den mon være den?? Det må det simpelthen være, med den størrelse den har"  (Har fået en vane med at tjekke papiret HVER gang jeg har tisset, fordi jeg blødte lidt i starten af graviditeten..)

Men ja, rart at der endelig skete lidt... Så nu kan jeg bare gå og vente på at hun finder udgangen og kommer ud til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.