Halløj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. januar 2009

Marlene.B

Jeg vil også gerne være med.
Jeg har termin 5-6-09. Det er andet barn og syntes maven vokser meget hurtigerer denne gang. Hvad siger i andre der er gravide for anden eller trejde gang?
Kan dog stadig løbe og lave aerobic, kunne jeg også sidste gang. Jeg er jo ikke syg, jeg er gravid
Håber at få lidt fra jer.
Hilsen Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

SaNiNa

Hej og velkommen...

jeg har osse termin d. 5.6... sjovt...

Jeg går sygemeldt og er ikke helt sikker på det med at være gravid ikke er en sygdom for har godt nok ikke haft det særlig godt har bare ligget i sengen og kastet op og op...

Nu skal jeg så til læge fordi min mor og veninde tror jeg har bækkenløsninger. Så jeg laver ikke så meget har meget ondt efter jeg har gået 100 m og så skal jeg bare ned at side... bløder osse stadig en del... men ellers så er det begynd at gå den rigtig vej...

ang maven så syntes jeg osse den fylder det hele kan slet ikke passe noget af mit tøj mere, så svigermor er i fuld gang med at sy nyt tøj til mig har så osse tabt 18 kg under gravditeten...

Sanne

Anmeld

11. januar 2009

Marlene.B

Hej.
Det lyder ikke særlig fedt at være dig lige i øjeblikket.
Har ondt af dig og tror jeg trækker det med sygdom i mig igen.
Er det første gang eller....
Bare tænk på at nu er du snart halvvejs.
Jeg mærker meget liv nu, gør du også det?
Håber du får det bedre så du kan nyde at være gravid, ligesom mig.

Hilsen Marlene

Anmeld

12. januar 2009

SaNiNa

TAK. Nej det er ikke særlig sjovt er så træt af det...

Det er vores første og glæder mig så meget... men skal til læe på næste mandag og tjekkes for bækkenløsninger da jeg har utrolig ondt... øv øv

jeg tror jeg mærker liv men ikke hverdag første gang jeg mærkede tegn på liv var jeg 17 + 0 d. 26 dec 08 men mærker den ikke mere ende 2-3 spark og så kan der gå flere dage før jeg mærker noget igen... men vi skal til scanning på onsdag så kan jeg da se den er livlig det var den ivertifald til nf scanningen...

Der er da ikke så meget gang i dette rum....

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.