Bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Anonym trådstarter

Min mor fik i sin tid lavet bryster fordi hun var så ked af dem efter 5 unger som alle er blevet ammet i et år.

hun gik til lægen og fortalte om det også indstillet lægen hende til at få det lavet gratis.

kan man det mere ?

jeg har 3 unger som alle er blevet ammet i 2 år hver, og penge pungen er ikk li til det.

positive svar kun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

MigSS

Ja man kan sagtens blive indstillet til det, tror bare ikke du kan, når det er normalt i dag, at man ammer sine børn, og får lidt grimmere bryster af det.. det mere hvis det ene bryst aldrig har udviklet sig, eller den ene er en skål større end det andet ...

Anmeld

18. august 2011

S.Maria

Tror ikke man kan få dem gratis lavet, kun hvis de er til besvær, altså fx hvis de er så store at man får dårlig ryg af dem. Kender jeg ihvertfald en der har fået.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

Ja man kan sagtens blive indstillet til det, tror bare ikke du kan, når det er normalt i dag, at man ammer sine børn, og får lidt grimmere bryster af det.. det mere hvis det ene bryst aldrig har udviklet sig, eller den ene er en skål større end det andet ...

Nå okay.

det er også mere fordi de ikk er lige store efter alt den ammning og de hænger så mit selvværd er blevet meget lavere.

en bekendt jeg har, hun har en datter på 20 som fik det her for et par år siden efter hendes første barn, men ved ikk om der var andet galt end de var blevet mindre og mere slatne  men hendes læge ordnet det vidst for hende, men så tænker jeg, hvad nu hvis hun skal have flere børn.

Anmeld

18. august 2011

MigSS

Anonym skriver:

Nå okay.

det er også mere fordi de ikk er lige store efter alt den ammning og de hænger så mit selvværd er blevet meget lavere.

en bekendt jeg har, hun har en datter på 20 som fik det her for et par år siden efter hendes første barn, men ved ikk om der var andet galt end de var blevet mindre og mere slatne  men hendes læge ordnet det vidst for hende, men så tænker jeg, hvad nu hvis hun skal have flere børn.

snak med din læge, der finder du jo svaret, kan jo ikke svare dig. jeg har selv betalt

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

snak med din læge, der finder du jo svaret, kan jo ikke svare dig. jeg har selv betalt

Hvad gav du ? undskyld jeg spørg, du behøver ikke svare hvis du ikk har lyst

Anmeld

18. august 2011

MigSS

Anonym skriver:

Hvad gav du ? undskyld jeg spørg, du behøver ikke svare hvis du ikk har lyst

bestilte da der var 15% så 25.500 - men det koster normalt 30.000

og har kke fået nogle børn endnu..

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

bestilte da der var 15% så 25.500 - men det koster normalt 30.000

og har kke fået nogle børn endnu..

Okay, hvor fik du det lavet henne? jeg bor selv i kbh. men mon ikk jeg også skal have et brystløft

Anmeld

18. august 2011

PernilleogDennis

Har også selv betalt mine.. Min erfaring er at det skal være virkelig galt hvis det offentlige skal betale for dine bryster. Men ja, snak med din læge. De ved det bedre om nogen anden.. Held og lykke.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Har også selv betalt mine.. Min erfaring er at det skal være virkelig galt hvis det offentlige skal betale for dine bryster. Men ja, snak med din læge. De ved det bedre om nogen anden.. Held og lykke.

mange tak

tror nu bare lægen griner af mig og sender mig hjem hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.