ja, jeg har brug for at lukke op eller nærmere måske dele ud a et surt opstød!
jeg er sammen med min kæreste som jeg lige har fået en lille pige med, og vi har haft mange op og ned ture, men nu prøver vi a få det til a fungerer..
mit aller aller største problem er, at jeg er meget meget glad for sex, det har jeg altid været og har haft mange sexpartnerer selvom jeg 'kun' er 19.. problemet uddyber sig mest i at min kæreste ikke er til sex, slet ikke-helst.. han gider det ikke, synes det er kedeligt og hvis det endelig skal være er det mig der skal ligge op til sex, og faktis også selv gennemføre det..
igår prøvede jeg a forklarer ham at mit behov for sex er en måde jeg kan føle mig elsket på, som han slet ikke kunne nikke genkende til.. ydermere foreslog han senere i samtalen at jeg kunne finde mig en sexpartner uden om vores forhold, for sex og kærlighed er jo 2 forskellige ting som at sagde..
det syndes jeg ikke det er, jeg har i mange år kun fundet kærlighed igennem sex, det har været den eneste bekræfelse jeg har fået, endelig noget jeg har kunnet finde ud a.
hvordan har i det hos jer? er det ok at finde en anden partner uden om kæresteriet?
jeg føler ikke jeg kan holde til intet sex a få. han er jo ligeglad! og når han alligevel tilbyder mig at finde en anden partner, så er han jo helt fri for mit plageri, men ville det så ikke være nemmere jeg bare gik helt fra ham og fandt en ny fyr der både elskede mig og mine behov?
jeg syndes virkelig det er stært.!
Anmeld