jeg har brug for at lukke op..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. august 2011

MelikkazMoar

ja, jeg har brug for at lukke op eller nærmere måske dele ud a et surt opstød!

jeg er sammen med min kæreste som jeg lige har fået en lille pige med, og vi har haft mange op og ned ture, men nu prøver vi a få det til a fungerer..

mit aller aller største problem er, at jeg er meget meget glad for sex,  det har jeg altid været og har haft mange sexpartnerer selvom jeg 'kun' er 19.. problemet uddyber sig mest i at min kæreste ikke er til sex, slet ikke-helst.. han gider det ikke, synes det er kedeligt og hvis det endelig skal være er det mig der skal ligge op til sex, og faktis også selv gennemføre det..

igår prøvede jeg a forklarer ham at mit behov for sex er en måde jeg kan føle mig elsket på, som han slet ikke kunne nikke genkende til.. ydermere foreslog han senere i samtalen at jeg kunne finde mig en sexpartner uden om vores forhold, for sex og kærlighed er jo 2 forskellige ting som at sagde..

det syndes jeg ikke det er, jeg har i mange år kun fundet kærlighed igennem sex, det har været den eneste bekræfelse jeg har fået, endelig noget jeg har kunnet finde ud a.

hvordan har i det hos jer? er det ok at finde en anden partner uden om kæresteriet?

jeg føler ikke jeg kan holde til intet sex a få. han er jo ligeglad! og når han alligevel tilbyder mig at finde en anden partner, så er han jo helt fri for mit plageri, men ville det så ikke være nemmere jeg bare gik helt fra ham og fandt en ny fyr der både elskede mig og mine behov?

jeg syndes virkelig det er stært.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

SussieThyssen

Puuhh sikke da noget.

På mange punkter er sex og kærlighed 2 ting..men er det kærlighed, så er sex en del af kærligheden..men ikke KUN det.
Kærlighed er så meget mere.
Du skriver lige ud at du søger bekræftelse gennem sex..og det synes jeg er lidt alarmerende.
Måske skulle du få en en snak med en psykolog..for det er netop IKKE gennem sex, bekræftelse skal søges..det er gennem kærlighed.
Det skulle gerne gå op i en højre enhed.

Men..så er der din kæreste.
Det lyder som om han er, hvad man kalder a-seksuel..det vil sige, at han er et menneske, der ikke har sexdrift.
Den slags mennesker findes også, og det må man også respektere.
Så..jeg synes det lyder som lidt af en hårknude for jer, og jeg tror helt ærligt at I ikke kan mødes på midten.
Hvis du er focuseret på og har behov for megen sex og han ikke så..ja så er det som at forene ild og vand..det kan ikke lade sig gøre.
Så måske skulle I gå hver til sit...skilles som venner, og se at komme videre.

Jeg vil bestemt ikke anbefale at du får en "ordning" uden om jeres forhold, det gør ikke et parforhold lykkeligere på sigt, med mindre den ene er fx handicappet eller dødsyg og man stadig elsker hinanden uendelig højt.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. august 2011

MelikkazMoar

SussieThyssen skriver:

Puuhh sikke da noget.

På mange punkter er sex og kærlighed 2 ting..men er det kærlighed, så er sex en del af kærligheden..men ikke KUN det.
Kærlighed er så meget mere.
Du skriver lige ud at du søger bekræftelse gennem sex..og det synes jeg er lidt alarmerende.
Måske skulle du få en en snak med en psykolog..for det er netop IKKE gennem sex, bekræftelse skal søges..det er gennem kærlighed.
Det skulle gerne gå op i en højre enhed.

Men..så er der din kæreste.
Det lyder som om han er, hvad man kalder a-seksuel..det vil sige, at han er et menneske, der ikke har sexdrift.
Den slags mennesker findes også, og det må man også respektere.
Så..jeg synes det lyder som lidt af en hårknude for jer, og jeg tror helt ærligt at I ikke kan mødes på midten.
Hvis du er focuseret på og har behov for megen sex og han ikke så..ja så er det som at forene ild og vand..det kan ikke lade sig gøre.
Så måske skulle I gå hver til sit...skilles som venner, og se at komme videre.

Jeg vil bestemt ikke anbefale at du får en "ordning" uden om jeres forhold, det gør ikke et parforhold lykkeligere på sigt, med mindre den ene er fx handicappet eller dødsyg og man stadig elsker hinanden uendelig højt.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

tusind tak for svaret.. det var et super godt svar.. !

og ja du har nok ret.

Anmeld

10. september 2011

Miin'Baby'Mus

MelikkazMoar skriver:

ja, jeg har brug for at lukke op eller nærmere måske dele ud a et surt opstød!

jeg er sammen med min kæreste som jeg lige har fået en lille pige med, og vi har haft mange op og ned ture, men nu prøver vi a få det til a fungerer..

mit aller aller største problem er, at jeg er meget meget glad for sex,  det har jeg altid været og har haft mange sexpartnerer selvom jeg 'kun' er 19.. problemet uddyber sig mest i at min kæreste ikke er til sex, slet ikke-helst.. han gider det ikke, synes det er kedeligt og hvis det endelig skal være er det mig der skal ligge op til sex, og faktis også selv gennemføre det..

igår prøvede jeg a forklarer ham at mit behov for sex er en måde jeg kan føle mig elsket på, som han slet ikke kunne nikke genkende til.. ydermere foreslog han senere i samtalen at jeg kunne finde mig en sexpartner uden om vores forhold, for sex og kærlighed er jo 2 forskellige ting som at sagde..

det syndes jeg ikke det er, jeg har i mange år kun fundet kærlighed igennem sex, det har været den eneste bekræfelse jeg har fået, endelig noget jeg har kunnet finde ud a.

hvordan har i det hos jer? er det ok at finde en anden partner uden om kæresteriet?

jeg føler ikke jeg kan holde til intet sex a få. han er jo ligeglad! og når han alligevel tilbyder mig at finde en anden partner, så er han jo helt fri for mit plageri, men ville det så ikke være nemmere jeg bare gik helt fra ham og fandt en ny fyr der både elskede mig og mine behov?

jeg syndes virkelig det er stært.!

Okay. Øhm tror altså ikke han hvis du så endelig finder en anden sexpartner at han så egentligt synes at det er okay. Et er hvad man siger, noget andet er hvad man faktisk komer til og føle..

Og så ja, måske lidt personligt. Men hvad laver i af sex? Hvis du forstår? Hvor? Med hvad? Anderledes ting? Udkædning? osv..

Det kunne jo være at han bare kedede sig?

Og jo, noget af bekræftelsen kommer igenne sex, man skal have lyst til hinanden på mange måde og ikke kun med følelser, ellers kunne man jo ligeså godt bare være venner. JO mere man har lyst til hinanden jo mere lykkeligt er man jo sådan set også, man føler jo hele tiden et rus og en tilfredstillelse Og det får man ikke ved bare at have en bolleven eller et engangsknald Undskyld at jeg siger det lige ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.